www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 hei, midt i ammetåka har noen satt griller i hodet på meg ang barnehageplass - jenta er jo bare 3 uker, så trodde ikke jeg måtte tenke på dette enda!!!? stemmer det at vi må søke om barnehageplass innen 1. mars for henne?
Nea og juniors mamma Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Har også hørt at en må søke nå om en har fått personnr. Snuppa vår er bare 1,5 uke gamel og ingen p.nr i sikte, mao, må vente til augustopptaket brummm...... Har Aurora fått p.nr sitt forresten og hvordan gikk dere frem?? Var på en annen planet da jm på sykehuset fortalte litt om dette så jeg husker ikke så mye annet enn at de sender ut beskjed om fødsel og vi mottar papirer som må signeres og div før de sendes tilbake? Hvor lang tid tar det så? Litt for mye annet å tenke på nå om dagen
Nea og juniors mamma Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Har også hørt at en må søke nå om en har fått personnr. Snuppa vår er bare 1,5 uke gamel og ingen p.nr i sikte, mao, må vente til augustopptaket brummm...... Har Aurora fått p.nr sitt forresten og hvordan gikk dere frem?? Var på en annen planet da jm på sykehuset fortalte litt om dette så jeg husker ikke så mye annet enn at de sender ut beskjed om fødsel og vi mottar papirer som må signeres og div før de sendes tilbake? Hvor lang tid tar det så? Litt for mye annet å tenke på nå om dagen
mammaen til 2+1 Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 masse info på www.barnehage.no enn søker på www.barnehageweb.no =)
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2009 hei og hopp.. Ja, tja- tror hun har fått personnr:) På sykehuset fikk vi jo sånn midlertidig - det er bare ett tall ulikt det pnr hun får til slutt.. men her om dagen fikk vi brev fra skatteetaten hvor det kom info om navnevalg, og at vi måtte sende inn det snart. Der står pnr hennes, så da har vi fått det. Fikk det brevet for en uke siden ca, da var hun jo ca 2 uker - så du får det nok snart! Det jeg ikke skjønner, er at det står på barnehagesidene at barn har rett på plass, så lenge de har fylt 1 år innen utgangen av august. da er jo aurora 6 mnd! men får vel bare søke, så får de heller returnere den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå