Gå til innhold

Wiiii=) Hun rulla!!=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

på tirsdag 25 rulla hun fra rygg til mage, 3 ganger i løpet av dagen!!!!

Så stolt av godjenta mi da=D

Begynner å bli så stoooor nå... Kjekt=)

Hvordan ligger d an med deres gull, rulling, krabbing og gåing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så gøy, gratulerer. Her rullet han for første gang da han var 5 mnd og han krabbet 2 skritt i går og 3 skritt i dag for første gang. han er nå 6 mnd:) så gøy når de klarer nye ting

Skrevet

Hei Babygullz! Har tenkt masse på deg etter alle ammeinnleggene i vinter! Hvordan går det med deg?

Snuppelure begynte å rulle fra rygg til mage da hun var nesten 5 måneder, og i går (4 uker sinere) rullet hun andre veien! Syns bare det blir kjekkere og kjekkere jo eldre de blir, jeg!

Skrevet

SÅ gøy da=D=D

Er kanooonartig og så blir man såååå stolt når de vokser til å gjør nye ting=D

Tusen takk Frøken Freken, her går d bare fint!!! Elsker å være flaskemamma, føler meg mye friere, og har mer overskudd til å virkelig KOSE meg sammen med Vilde Alexandra=) Og hun stooorkoser seg jo også! Blid som ei sol fra morgen til kveld( litt småsutring når hun er trøtt og gnir seg i øynene, men hvem glemmer ikke det når man ser på de søte øynene som glinser som stjerner?!)

Har begynt å la henne smake på litt forskjellig, og hun ELSKER Jo risgrøt da... og banan, eple og druer;) og så noen fruktpureer fra nestle, she loves=) såå fornøyd der hun sitter da=)

Så får hun velling om kvelden, slokner *poff* med flasken i munnen, og sovner om kvelden varierer fra 7-21.30 nå, men våkner alltid kl 7...utenom i dag.. stod vi opp halv 9;) Sover hele natten gjennom, og det er HERLIG=D

Blir kjekkere og kjekkere for hver dag ja!!

Hvordan går d ellers med dere ??=)

Skrevet

Det går knallbra! Men Snuppelure - som tidligere alltid sov til 7 (fra 19 - 7, nonstop) har begynt å våkne mellom 5 og 6... Jeg har innført drømmemåltid for å få henne til å sove litt lenger.

Hun er en veldig blid unge - elsker grøt, selv om hun ikke har teknikken helt inne enda.

Tror hun har få bekymringer i livet - men regner med at tennene spretter opp om ikke lenge, og da blir det kanskje ikke så greit å være Snuppelure.

Nå har jeg ammestyret så langt bak meg at jeg ikke husker helt hvordan det føltes, har ingen dårlig samvittighet eller bekymring for at hun får flaske. Syns vi klarer oss fint, og at jeg selv er en relativt avslappet og trygg mor.

Skrevet

Hei:)

her rulla lillegutt fra rygg til mage to dager etter han ble 4mnd. Altså på mandag:) Sååå kjekt me nye ting ja:) Men merker det bare blir travlere og travlere..sikkert litt greiere når han lærer å snu seg fra mage til rygg også..slipper å springe snu tilbaker når han blir lei;O

Her er det fremdeles bare erstatning det går på. men skal begynne med grøt neste uke:) gleder oss til sakte men sikkert introdusere mer og mer mat:)

Håper vi er en av dem så merker effekt av grøt...Her er det en del olstring i løpet av natta fremdeles.

Jeg storkoser meg maaaaaaaaaaasse hjemme med lillegutt:)

Skrevet

Neimen, er du tilbake her på dib igjen babygullz, så hyggelig=) Husker deg fra BIM, var alltid så misunnelig fordi du hadde termin et par uker før meg, og dermed var "nærmere målet", hehe (litt morsomt at jeg faktisk endte opp med å føde noen dager før deg da hihi..) Er også flaskemamma, og stortrives med det, angrer absolutt IKKE på at jeg la amminga på hylla da snuppa var 2 mnd! Har også begynt med litt grøt nå, og det er stor stas her også=)

Snuppa hadde også en liten periode hvor hun rulla seg rundt, fra mage til rygg- da hun var 3 mnd ca..men det gikk over, hehe, så nå gjør hun ikke det lengre;) Men driver og jobber no voldsomt med å komme seg fra rygg og over på magen nå da, og kommer halvveis og der blir hun liggende på siden liksom, tydelig fornøyd med det, hehe=) På et eller annet merkelig vis klarer hun å humpe seg bortover gulvet da, så selv om jeg legger henne ned midt på leketeppet, ender hun alltid utenfor på stuegulvet- litt morsomt det da!

Skrevet

Her snur vi oss fra mage til rygg, og ho fyller 3 mnd imorgen.

Driver også å små åler seg litt hit og dit... håper ho ikke er tidlig ute med krabbingen... greit å vite hvor ho er :P

Ho ble født en uke for seint, og har vært veldig våken og oppmerksom fra første dag... Tidlig ute ser det ut som...

Ho rullet seg jo ut av sofaen sist søndag, så vi måtte på legevakta.. det var den første rullen... skummelt...

men nå vet vi hva ho kan, så ho er bura inne med puter i alle retninger:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...