SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg går rundt meg selv hele døgnet. Jeg trenger søvn , og jeg trenger å slappe av. Er så lei akkuratt nå. *klage*
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke kjekt å få for lite søvn. Har du ingen som kan avlaste deg? Så du kan sove litt?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Joda vi er 2 stykker. Men begrenset hvor mye man kan avlaste hverandre. Får vente til hun har flyttet ut
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 Hun er 10 mnd. Men har endel problemer. Så er en del ekstra
Kjukka Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Huff, du har min dypeste omtanke... Jeg var så sliten til tider, når snuppa var liten! Husker enda at jeg tenkte "Okey, nå kaster jeg ungen ut i hagen, så sover jeg noen timer!" Det er heldigvis laaaaaaangt fra tanke til handling, så jeg gjorde såklart ikke det da, men gud så sliten jeg var :S
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2009 Tanken streifer meg her også ja. Men ja er langt fra tanke til handling:D hehe.. KJøpe et bur eller no:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå