Gå til innhold

Hive seg med på slanking fra og med 1 mars 2009?

Anbefalte innlegg

Noen???

har ikke tenkt meg på noen spesiell diett eller noe slikt,men en slanke-støtte-gruppe for ALLE som ønsker å gå ned i vekt???

Starte 1 mars så ser vi hvor vi havner før sommeren? :D

Hva sier dere jenter..... :)

Fortsetter under...

Så godt at vi er flere! :)

Ha mandager som veiedag da?

Har startet med godterstopp om hverdagene jeg nå..(hadde nok sklidd litt ut ja) så nå er det avvenning for harde livet før slankingen virkelig starter... :D

Har 20 kg minimum som eg vil ned..helst 25!!!

Hadde nok noen kg igjen etter første mann, så etter å ha lagt til noen ekstra med nr to så vil jeg nå ha alle bort!!

Annonse

ja,jeg er med uten tvil!! :-D

har nok ikke mulighet for treningsstudio jeg,men har tenkt til å bedrive egentrening hjemme...

pokker..nå fikk jeg også lyst til å lage egen slankeblogg .. ;-)

Jeg blir veldig gjerne med på denne tråden..... Ha minst 15 kg som skal bort.....

Driver og leser endel rundt Fedon Lindberg og kost i balanse.... Virker fornuftig i mine øyne.... Skal prøve å legge om, så dette ikke bare blir en kur, men en måte å leve på.... Så får vi se hvordan det går :)

Mandag er grei veiedag for min del...

Jeg er også med! Tror ikke jeg vil "annonsere" det på facebook, da. Mange av venner og kjente der som ikke har sett meg på ei stund, og syns ikke alle trenger å vite hvor tjukk jeg har blitt ;-)

Jeg var 74 kg, og ligger rundt 70 nå. Jeg har altså holdt på noen uker allerede. I dag har jeg trent 50 min på ellipsemaskina mi, og er superfornøyd! Dessverre blir ikke middagen noe sunn - spaghetti og svenske kjøttbullar. Heldigvis har jeg ikke noen som helst forhåpning om å gå ned fort.

Håper å komme ned til 63 før sommeren. Er 163 høy :-)

psst...gruppen på faceook heter solstrålene..er en lukket gruppe så er kun vi her inenfra som kan komme inn dit å se hva som står...

er nettop for at ikke alle skal skjønne hv som ligger bak gruppen samt ikke skal kunne lese hva vi sier der inne... ;-)

Annonse

Heisann! JEG er også med! Prøvde å joine Solstrålene, men fikk bare sent en request to join. Håper jeg blir akseptert som medlem:) Men får ikke begynt 1. mars da, for i dag har jeg allerede spist en pose peanøtter, hehe, men 2 mars, DA altså.....

grunnen til at du måtte søke om å få bli medlem er for å hindre at "alle" kan komme inn å lese hva vi skriver der..på den måten er vi jo litt anonym i det hele...naboen din kan ihvertfall ikke komme inn å lese hva som står der...

:-)

Jeg vil også være med! Har prøvd i 5 mnd å bli gravid nå. Bør ned 20 kg. Kanskje det hjelper å gå ned litt? Hiver meg på veietråden mandager :-)

Her går det i knekkebrød, frukt, salat etc. Mine beste kamppartnere er farris som fjerner søtsuget, og hunden som drar meg ut på tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...