Gå til innhold

3 1/2 uke på vei - kan det være tvillinger...?

Gjest

Anbefalte innlegg

Er gravid for fjerde gang. Første gang kom kvalmen rundt uke 5-6, de to neste uke 8-9. Men denne gangen trodde jeg det var omgangsyken, for jeg spydde flere ganger FØR jeg egentlig skulle ha mensen, og tanken på at det kunne være fordi jeg var gravid slo meg ikke en gang. Da kvalmen ikke ga seg, tok jeg en test - POSITIV! 4 dager før ventet menstruasjon... De andre gangene har testen vært negativ opptil flere dager etter ventet mens. Noen med erfaring her...? Kan det være tvillinger? Hjelp... Ikke helt klar for det nå...

Fortsetter under...

Hei jeg lurer på det samme...testet positivt 7 dager før mensen med strips og 5 dager før med cbdigital på ettermiddagsurin.

Jeg er nå i uke 12 men ser ut som jeg er i uke 18-20 hehe....livmor målet mitt i uke 12+0 var 2 cm kortere enn i uke 16+0 med forje...

+ at jordmoren reagerte på hvor stor magen min var til at jeg bare var i uke 12. jeg er nemlig veldig slank og har bare en stor mage som stikker ut...

Vet sannelig ikke jeg, har du fått målt HCG nivå?

Dette er vel vanligvis mye høyere med to enn med en, fordi det blir enda mere homoner med to enn med en?

Jeg kom ikke til å tenke på at jeg var gravid før 2 dager etter ventet mens jeg, så jeg har ingen erfaring med tidlig testing.

Kanskje noen andre her kan hjelpe eller hvis du går inn på Tvillingforum.com, der er det masse aktivitet :)

Lykke til, enten det viser seg å være en eller flere på lur inni der :)

Takker for tilbakemeldinger.. Er fremdeles like dårlig, og mistanken er STOR når det gjelder tvillinger her inne.. Blir spennende å se. Har ikke målt HCG nivå, tok bare en vanlig clearblue test, men bestiller priv UL om et par uker for å sjekke. Klarer ikke denne spenningen. Er innstilt på at det KAN være to, og begynner å like den tanken. Og er det bare én liten krabat der inne så er det helt greit det også!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...