Gå til innhold

Selge dine brukte mammaklær i str. 52/54?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er ca ti uker på vei, og det ser nok ut som om jeg kommer til å trenge mammaklær om ikke så altfor lenge;)

Har innimellom sett at det er noen som selger brukte mammaklær i store str. her, og urte på om det var noen som skulle selge om ikke så altfor lenge?

Har jo sett at de har masse fine klær på motherhood.com osv, men er itt skeptisk til toll og alle de tingene der.. Om noen har erfaring fra å kjøpe på utenlandske sider, kom gjerne med det også:)

Håper på positive svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har :) Sender deg en personlig melding jeg

Skrevet

Hei du, jeg har termin om ca 5 uker, så en eller annen gang etter det har jeg iallfall et par veldig gode gravidebukser til salgs :-) Hvis det er interessant, så send meg en personlig melding da :-)

Skrevet

Melding er sendt til dere begge to - takk for svar!!!

Håper fortsatt på at det er flere som vil selge noen klær eller komme med noen gode tips??

:)

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i store størrelser i Norge? Finnes det? Jeg bruker 48 i bukser og 52/54 i overdeler.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter:))

Skrevet

Jeg har en ubrukt mammabukse i str. 50 til salgs, men den er stor og god i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 54/56 i bukser, og bortsett fra over maven nå som jeg er 33 uker på vei er den passe.

Har også en ubrukt bukse fra Motherhood i 3XL til salgs. Den er faktisk for stor for meg.

Skrevet

Jeg mener H&M iallfall har gravidebukser opp til str 48. Og så skal det visst gå an å få tak i på ellos.no blant annet :-)

Overdeler er jeg ikke sikker på, men det er vel mye av moten som fremdeles er sånn tunikapreget som passer veldig godt til gravide, så da kan man gå på BiB på H&M, Generous på Lindex og XLNT på KappAhl og finne mye fint !

Lykke til :-)

Skrevet

I Bergen ligger det en butikk under Smørsbroen som har bukser i 46 og 48 (som passer meg som bruker 54) og dongeribukser opp til str 54. Nå, med tre uker til termin, er det kun dongeribuksene som har plass til gigantmagen min.

Denne finnes også på nett, men jeg husker ikke navnet akkurat nå, men det går jo an å google.

• 4 uker senere...
Skrevet

mer tøy som er til salgs... bruker vel str 52 i bukser :D topp er jeg ikke sikker på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...