*Rutletutt* Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Ser at forlovelsesringen min kunne trenge seg en rens før bryllupet (skal ha gifteringen min på samme finger, så jeg så godt forskjellen, for å si det sånn...)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Tror ikke det er noen kostbare greier, hør med en gullsmed. Gjorde det med en gulllenke for noen år siden, de rensa den i ultralydbad- men var mamma som betalte for hun rensa og noe så prisen vet jeg ikke...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 jeg sendte inn ringen min til rens og polering. er ikke diamant på den, men er ring i hvitt gull da. mener jeg betalte rundt 150 kr hos bjørklund (den er kjøpt der)
Enknerteiertogenspire Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Hvis du bor i Oslo gjør de det gratis på David Andersen:) Blir så fin atte!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Om det er snakk om noe mer enn vask (noe man kan gjøre selv med en blanding av salmiakk, grønnsåpe og varmt vann) så koster det litt å polere en ring i gult gull, tipper ca 200. Om du skal polere og rodinere en ring i hvitt gull, koster de ca 600... Da ser det ut som nytt igjen.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har levert inn gifteringen min til rens et par ganger, og begge gangene har jeg fått det gratis. Ofte har det skjedd i forbindelse med at vi har kjøpt noe i tillegg da. F.eks økt antall diamanter på allianseringen osv... og da skulle det egentlig bare mangle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå