Juni-mor en gang til! Skrevet 26. februar 2009 #1 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. 1. mann satt i sete, 2.mann vanlig, og kjenner nå i 3. svangerskap at det kun sparkes nedover igjen. Felles for de to første var at fra den dagen jeg kjente liv, så ble de sittende som de satt fram til fødsel. Mye tyder på at jeg har delt livmor og dette kan øke sjansene for seteleie. I alle tilfeller er det trangt der inne siden det aldri er noe turning, som andre forteller om. Vel, denne gangen tenkte jeg å gjøre en aldri så liten innsats for å oppmuntre den lille til å snu seg selv. Er det noen som har tips? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139716447-hva-kan-en-selv-gj%C3%B8re-for-at-barnet-skal-snu-seg-rett-veg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei Juni-mor! Ser du ikke har fått noe svar. 1) stå i "vaskekjerringsstilling" (ned på alle fire, med overkroppen ned som om du prøver å vaske under skap) 10 minutter morgen og kveld 2) ligg i "indisk bru" (legg deg på tvers over en enkeltseng slik at begge bena er godt plantet i gulve og hode og brystet henger litt ned på andre sida.) Slik kommer magen mer opp og det blir mer plass for ungen å bevege seg. 10 min morgen og kveld 3) akupunktur fra uke 32-34 en gang i uka 4)moxabehandlingerfra uke 32-34 (2 sigarer som holdes rett over en punkt på lilletærne, dette gjør at babyen blir mer aktiv) Først 20 min daglig til han snur seg og så 10 min daglig for å vedlikeholde effekten frem til fødselen. Dette har jeg lært fra akupunktøren min og gjorde alt sammen uten effekt desverre. Men på veldig mange er disse tingene svært så effektivt. Moxa behandlinger alene snur 80% av babyene i følge akupuntøren. Jeg må være blant de resterende 20% ) Lykke til! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139716447-hva-kan-en-selv-gj%C3%B8re-for-at-barnet-skal-snu-seg-rett-veg/#findComment-139740248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå