Gå til innhold

SLIMÅLENE UKE 8

Anbefalte innlegg

Ser ut som de fleste som planla å få på seg åletrange klær rett etter nyttår har enten nådd sine mål eller gitt opp. *:P

Jeg holder fortsatt oversikten min her inne.., og ser heldigvis at det går på ned! Jeg har en ekstra uke siden jeg begynte forste uka i jan... :)

Uke 1 :71.5 kg

Uke 2: 70.9 kg

Uke 3: 69,9 kg

Uke 4: 69,5kg

Uke 5: 69,2kg

Uke 6: 68,9kg

Uke 7: ?- hadde ikke vekt med på ferien.

Uke 8: 68,5kg

Uke 9: 67,6kg

Ai ai ai aiiiii :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139716026-slim%C3%A5lene-uke-8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D flinka!!

jeg er med men jeg går ikke ned. hehe. ikke opp heller da. har sikkelig stilstand om dagen. vet hva jeg må gjøre for å få igang mølla men er ikke motivert til melkefrie uker akkurat nå. kanskje fra mandag av. sukk. forøvrig så trener jeg fortsatt 6 dager i uka og er godt fornøyd med meg selv. hehe.

Taaaaakk :)

Har aldri hørt om melkefrie uker.. men det har jeg uansett. Drikker bare melk når jeg er gravid (alltid en craving).

Trener du 6 ganger i uka? WOW! Du er flink!!

Jeg "trener" bare når jeg går med mini i bhg, dvs. forutenom husarbeid beveger jeg meg bare når jeg går med han i bhg 2 ganger i uken, og vet med meg selv at jeg burde burde vært flinkere... Du sier "kanskje fra mandag av", jeg sier kanskje til våren.. :P

Jeg spiser heller ikke mye brød, føler jeg blir så oppblåst av det. Spiser knekkebrød, til frukost og kvelds.

Ellers har jeg forelsket meg i Oriflame sin Perfect body Tummy toner, og føler at den tar litt på magen og.. vet jo ikke men tror det. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...