Gå til innhold

etter permisjonstid.. bhg eller dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva velger dere? :) Er bare 5 uker siden fødsel her, men tenker allerede på hva jeg skal gjøre.. Skal tilbake i jobb i september, og etter det skal sambo ha sin del av permisjonen så da må snuppa ha pass fom Oktober til sommeren 2010. Men nå er det sånn at samboeren har en jobb der han KUN har kveldsvakter 4-9 Man-Tor, og jobb 11-15.30 på Fredager.. Jeg selv har som oftest dagvakter 09-17.00 og senvakt fra 1600-2300 hver Mandag.. Huff, tenker på hvordan vi skal løse dette. Blir jo da kun en times pass til og med Torsdagene, og 6 timers pass på Fredagene.. Noen som er i lignende situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville spurt arbeidsgiver om bedre tilrettelegging:) Når skal dere ha tid til å være familie (spør ikke av kritikk men av omsorg - skal selv pendle to timer til dagen)?

Kanskje det finnes en god dagmamma som kunne tenke seg å jobbe redusert - et par timer til dagen man - torsdag, og hele fredag? Sikkert lurt å begynne leiteprossessen tidliig i så fall. I deres tilfelle ville jeg gått for dagmamma om jeg fikk en som kunne jobbe når vi behøvde det - men selv ønsker jeg barnehageplass! (Har fått avslag ved 1. opptaket...)

Skrevet

Hei :-)

Tja delvis... jeg har noe fast jobb og mye freelance imens mannen min har mye freelance og litt fast jobb. Vi jobber begge 100%, men kan stort sett bytte på å være med lillemann. Så tror nok vi skal gjøre det frem til høsten 2010 (med litt barnevakt innimellom) og sende han deltid i barnehagen da så han får brynet seg litt og vi voksne for litt tid sammen og litt alenetid uten jobb :-)

Skrevet

beklager skriveleif for litt tid... irriterer meg sånn når jeg surrer sånn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...