Gå til innhold

Cerazette - endring av smaken av mm???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med cerazette for ca 2 uker siden. Lille snuppa har vært ganske urolig i det siste og nå har jeg hatt blødninger i 3 dager og hun nekter så å si å ta pupp. Har hørt at smaken på mm blir meir beiskt og at babyen ikke vil ta pupp (trodde kanskje dette ikke stemte)

Har nå mindre melk og snuppa er umulig nesten døgnet rundt...

Noen råd?erfariner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror lukten din forandrer seg iallefall! Da jeg begynte på cerazette, hadde snuppelupp noen dager som hun nektet å ta puppen uten at jeg lurte henne på med smokken først. Men det gikk ganske kjapt over hos meg, så ellers vet jeg ikke :)

Skrevet

Jenta vår ville plutselig ikke ha pupp lenger 3-4 dager etter jeg begynte på Cerazette. Hun sluttet å spise, og ville ikke ha flaske. Hylte hver gang jeg forsøkte å legge henne til puppen, tok et par tak men slapp med en gang. Det var helt forferdelig... Så jeg sluttet på C med en gang, og vi ble også lagt inn på sykehuset en natt til observasjon fordi hun ikke gikk opp i vekt. Dagen etter tok hun endelig puppen igjen, og melkeproduksjonen tok seg opp.

Så selvom mange rundt deg sier at det ikke skal ha noe å si så har jeg erfaring med noe annet!

Så nå er det pearly som gjelder her i hus! :)

Skrevet

Jeg merket ingen forskjell, men gutten min hiver seg på puppen, uansett hva jeg spiser. Det kan jo hende at det er en sammenheng? Jeg har i alle fall hørt at smaken på melka kan endres når man har mensen.

Skrevet

Det har jeg også hørt nemlig ang. endring med mensen...syns iallefall det er kamp hver gang hun skal ha mat...lokke og lure og trøste og prøve flere ganger..Snuppa er veldig stor for alderen og hiver innpå mm som bare det siden hun ble født...så jeg er passe stressa...

Lurer også på hvor lenge man blør. Begynte å blø 11 dager etter jeg begynte...hvor mye også?..

Hvis jeg liksom skal blø sånn i utide og utide,så får jeg heller slutte på pillen hvis det er det som gjør at hun ikke vil ha mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...