Gå til innhold

Dere med litt eldre barn, 6/7-12 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som føler dere har en god rytme og at ting går bra. Når begynte det å stabiisere seg?

Tenker på søvn og dagsrytme. Ikke nødvendigvis bastante på-sekundet-rutiner, men at dere kunne senke skuldrene og føle dere litt mer uthvilt, med gode netters søvn.

Jenta mi blir 5 mnd om en uke, og de siste to ukene syns jeg det har gått strålende. Hun spiser tre måltidermed grøt/middag, og tre med pupp, pluss 1-2 amminger om natta (sover ca fra 19-8).

Ellers sover hun to ganger om dagen og er i strålende humør mer eller mindre hele dagen!

Det er bare det at vi har hatt sånne gode perioder før, men ikke fult like gode som nå. Me nhver gang jeg har følt at nå har jeg litt krefter til overs, nå har vi det bra så har det snudd og blitt 4-5 amminger om natta!

Så nå klarer jeg ikke nyte at jeg kan legge meg kl 23 og vite at jeg får noen timer før hun skal ha mat. Ligge rbare og venter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er snart 7 mnd. og jeg føler at den siste mnd. har vært kjempe fin og avslappende (bortsett fra at hun var innlagt med RS, da).

Hun har egentlig alltid sovet bra om natten, kun våknet for mat. Nå har hun sluttet med mat på natten.

Satt faktisk å tenkte på det i stad, at nå koser jeg meg. Har en på snart 3 år også, og føler at nå er det ikke så mye mas lenger. Hun tåler mye mer inntrykk, er mer sosial, sover godt osv.

Og jeg som har sagt at jeg absolutt ikke skal ha flere barn nå, satt nettopp og tenkte på hvor koselig det hadde vært med en til...huff..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...