Gå til innhold

Crinone og alle mulige farger på det som kommer ut...

Funnet-håpet -igjen

Anbefalte innlegg

Er nå 12+4 i mitt fjerde forsøk på 2 år, så er rimelig nervevrak... Har brukt Crinone i 9 uker nå. Forrige torsdag hadde jeg en frisk blødning på ca ett bind. UL viste vitalt foster med hjertekativtet, kunne ikke se årsak til blødning. Lukket livmorhals.

Så var det greit i helgen foruten noen mørke rester på papiret som jeg antar var rester etter blødningen.

Hele svangerskapet har det kommet ut hvite Crinone-rester som normalt. forleden kveld fikk jeg litt lyst brunlig på papiret og i bindet. Ingenting i går. I morges litt brunlig/rosa igjen på papiret, samt sorte rester på papiret hele dagen. Kan føye til at jeg ikke har hatt smerter, kun mensmurringer/stramminger innimellom gjennom svangerskapet, noe gynekologen sa var helt normalt og livmor som vokser.

Hadde UL tirsdag denne uken, fosteret hadde vokst som normalt, alt så veldig bra ut, den sprellet så det var vanskelig å få bilde:)

Den lengste gangen kom jeg til uke 14+3 før det endte i en SA, da etter vannavgang i uke 12. Er allikevel så redd, og den betryggelsen jeg får på UL varer så kort...

Gode tips?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...