Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Endelig var det min tur til å dra på UL. Og alt var bare fint med mine to små, helt perfekte begge to;.) Og som de har vokst siste ukene !!! Jeg får en liten gutt og en liten jente.. :-) Var ganske morsomt å se hvordan jenta til stadighet sparket sin bror i hodet hi-hi .-) Og "verre" blir det vel, plassen blir ikke akkurat større der inne... Men nå er jeg omtrent halvveis, 19+4 og termin 22. juli.
Månestråle75 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer så mye med halvgått løp :-) Og ikke minst gratulerer med 2 små nurk, en gutt og ei jente, så herlig! Godt å høre at alt står bra til med de små. Håper alt er bra med deg også! Lykke til videre!
Tjorven1 Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Å.. Gitte, så godt å høre! Tenk en av hver, så heldig du er :-) Har du tenkt på noen navn? Tenk alt det slitet vi har vært gjennom, endelig er det vår tur - jippi!
satser & vesla Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Hei Gitte:-) Så artig å høre :-) Herlig at du lykkes på første IVF forsøk og attpåtil med to stk :-)
hegeno Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 fantastiske nyheter Gitte :-D Får håpe du får piken til å slutte å sparke broren sin i hodet i hvert fall før de begynner på skolen
lillebie på`n igjen Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 å så fantastisk Gitte ) en av hver, er jo helt perfekt ! skikkelig heldig er du!
Kath:) Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Så fantastisk Gitte! En gutt og en jente! Så heldig du er! Gratulerer så mye:)
Kinemor69 Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer så mye m halvveis løp Gitte :-), og så herlig følelse det må være å se at de små trives og vokser bra.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for alle gratulasjoner og koselige tilbakemeldinger. Dere jentene her inne er bare helt supre :-) Og ja, jeg føler meg både heldig og privilegert som får oppleve dette.
skorpionkvinnen Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye, Gitte. Kjempegøy å høre. Jeg kunne gjerne tenke meg tvillinger. Skal du føde naturlig eller er det planlagt keisersnitt?
HH72 Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Så bra, Gitte!! Følger med på hvordan det går med deg/dere. Lykke til videre! Jeg har nå en 7 uker gammel gutt og koser meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå