Dubros Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Det slår nesten ikke feil. Etter siste luren fra ca 15 som varer i 45 minutter så blir han så grinete. Han blir sånn delvis fornøyd hvis vi underholder, men latteren sitter langt inne og alt er egentlig kjipt. Han har vært i strålende humør før på dagen i dag. Flere som har det sånn? Nå bare gleder jeg meg til han skal sove for kvelden.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Slik var det her også når snuppa var rundt 9mnd. Men det pga tenner. Ble plaget på ettermiddagen/kvelden av dette, ingenting var godt nok! Så kanskje det er tennene som plager?? Prøv å gå ut på tur, det eneste som hjalp her i gården
Dubros Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Ja, det er godt mulig det er tenner...for det har ennå ikke kommet en eneste en. Men, det er vel så lett å skylde på tenner når de er grinete. Hm....kanskje han bare er som meg. Blir grinete etter å ha sovet en times tid på ettermiddagen. Men jeg pleier ikke surve da. Hehe..
månestråle32 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 vi har ei jente som alltid har trengt masse søvn. Sikkert fram til hu var 15 mnd så kunne vi legge henne maks 20-30 min på ettermiddagen(type 17-17.30) slik at hun fikk en liten time out. hu har alltid lagt seg 19 likevel har funket for oss og vært mye bedre avslutning på dagen enn ei sur og overtrøtt jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå