Gå til innhold

Da takker vi for oss:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange undersøkelser på ullevål fant de i forrige uke feil med hjertet til min lille gutt. Vi har nå etter samtale med en hjertespesialist besluttet å avslutte svangerskapet. Hjertespesialisten anbefalte oss ikke å bære fram barnet og vi ønsker ikke å føde et barn som aldri vil få det godt. Det gjør så utrolig vondt og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom denne vonde perioden. Jeg kjenner han sparker og det gjør det enda verre. Ville takke for meg her da jeg hadde termin 15. juli og ønske dere andre lykke til videre med graviditeten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist å høre :( Jeg synes dere tar det rette valget. Lykke til i fremtiden.

Skrevet

det må være et utrolig vanskelig valg.. ønsker dere alt godt framover!

god klem til deg

Skrevet

Kjempe trist, :( ønsker dere all lykke framover :-)

Klem fra garota80

Skrevet

Dette var leit men veldig forståelig. Dere gjør nok helt klart det rette. Lykke til!

Skrevet

Ånei, så trist :-( Må være utrolig vanskelig det dere går gjennom...

Masse klemmer.

Skrevet

så trist høre-------føler med dere....

Skrevet

så trist. kan ikke ha vært lett å ta det valget. :( ønsker dere iallefall masse lykke til videre.

Skrevet

Huff! Kjempe trist å lese! Dere gjør absolutt det rette valget. Lykke ti videre!

Skrevet

Huff noe så forferdelig tungt. Sitter å gråter når jeg leser innlegget ditt. Det er et tøfft valg dere har tatt, og jeg ønsker dere det beste i fremtiden. Varme tanker til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...