Gå til innhold

Hvit "tråd" inni kjeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det 1 mnd siden jeg fødte. Nå når jeg skulle se hvordan jeg såg d nedentil etter fødselen så såg jeg en hvit "tråd" inni kjeden, hva er det? den hang der, når jeg prøvde å dra i den så satt den fast, noen som hvet hva det kan være? Kan di ha satt noe inn etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ble sydd er det vel tråden? den forsvinner av seg selv etter noen uker..

Skrevet

Jeg ble klipt, så jeg blei sydd, men det var bare på utsiden, trodde jeg vertfall, å har ikke hatt vondt inni kjeden så tror bare jeg ble sydd utpå.. Å tråden er litt tykk, å ikke slik tråden di syr med er.. Jeg får vell vente til 6 ukers kontrollen på å få svar.. Hmm

Skrevet

Hi hi unskyld at jeg ler ... men det heter skjeden...ikke kjeden (selv om jeg nok gjerne ville hatt et perlekjede for tiden istedenfor min auauau skjede...) ;-) Det er nok tråden de sydde med etter klipping og den er laget av et eller annet slags sukkermateriale som løser seg opp av seg selv etter noen uker. Vil ikke tro at det er noe å bekymre seg for, men de sjekker det jo på 6 ukers kontrollen!

Klem

Skrevet

det er tråden du ble sydd med.. jeg opplevde det samme, fikk litt sjokk over hvor tykk tråden var:) den forsvinner nok snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...