Gå til innhold

Vaksine mot vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan man vaksineres mot allergi. En undersøkelse mellom vaksinerte/uvaksinerte viste at det var ca 30% av de vaksinerte som hadde astma og/eller allergi, mens det var 0% blant de uvaksinerte.

Er ringen sluttet? Har vi nå fått en vaksine mot noe som skyldes vaksine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mot allergi, jøss..

Ble veldig nysgjerrig på den undersøkelsen:) er jo ikke mange som sammenligner uvaksinerte mot vaksinerte.

Vi har faktisk allerede en vaksine som skyldes en vaksine, Prevenar er en sånn vaksine - (laget pga HiB vaksinering, som førte til oppblomstring av pneumokokksykdomer )

Sjekket med helsesøster om det var en kjent sak, joda, det visste hun.

og som noen nevner i en annen post her så har det nå dukket opp problemer med Prevenar vaksinen, om det er derfor den nå skal inneholde flere typer (strands) vet jeg ikke...

denne delen her, at de driver å tuller skikkelig med naturen på denne måten, er bare helt villt syntes jeg!

Om det er noen som er for vaksiner som leser dette, jeg er nysgjerrig på hva dere mener om dette, det at de må lage nye vaksiner pga vaksinering ? skurrer det ikke bittelitt da ? eller tenker dere at de har sikkert full kontrol?

Skrevet

ja de har vel rimelig god kontroll med å dundre helsa til folk til helvete, mens saktmodighet har sin pris så skjønner neppe vaksineindustrien at de unektelig vil komme til å betale sin egen blodpris i denne sammenhengen.....legemiddelindustrien er som en igle uten magemål.....men den forgår nok den dagen folk er "frekke" nok til å åpne øynene.....jeg er så inmari glad for at jeg lider av medfødt frekkhet.....og aldri kommer til å se nytte av å injiseres med tøvet til denne usigelig fjollete bransjen....det var en tid da tobakk var ansett som sunt, rtg stråle appareter ble solgt som mirakelkurere osv.....men snodig nok lot ikke dette seg bevise som helsefremmende...kanskje på tide de samme oppgjørene kommer når man leker med nevrotoxiske komponenter i vaksiner.....vi kommer til å lese om det i historiebøkene....den gang mennesket injiserte seg selv med kvikksølv, formalin, aluminium, foster rester, virus bakterier, mennskeblod osv.....i tro på at dette skulle beskytte de kommende generasjoner mot sykdommer.....fnis.....vi kommer til å være like sjokkert som når vi i dag leser om disse helsefremmede rtg strålene fra 1920-30 tallet.....bare at vi da ligger under 7 fot jord uten evne til å dekomposteres fordi vi er så fulle av faen!!!! vi er er resultatet av en genereasjon som ikke ville dø....trodde vi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...