Gå til innhold

Utro, hvem er far? Trenger svar!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var utrolig dum og lot meg sjarmere av en annen mann. Endte med at jeg sugde han (svelget spermen), før han fingret meg og jeg sugde han igjen. Han kom inn i munnen min og jeg spyttet denne ganga! Så blei det med det, og jeg angret umiddelbart etterpå og tenkte at den fellen går jeg ikke på igjen. I ettertid ser jeg at det er god sjans for at jeg hadde (skulle hatt) eggløsning akkurat da!

Ei uke etterpå hadde jeg ubeskyttet samleie med mannen min. Siden jeg har hatt lett for å bli gravid testet jeg meg ca ei uke etter samleiet m mannen min (3 uker etter jeg var med den andre mannen) med sånn digital test som blei negativ. Testet igjen noen dager etter det, fortsatt negativ. Da jeg testet meg enda en gang ca to uker etter jeg var sammen m min mann var testen positiv!

Jeg lurer da på... Kan jeg ha blitt gravid med den andre mannen i.o.m at jeg skulle hatt eggløsning da?? Skulle jo egentlig hatt mensen da jeg var med min mann :/ Nå skal det sies at jeg noen ganger har uregelmessig mens... Klarer ikke slappe av, er redd. Angrer så fælt på dette her! Vær så snill å svar meg!!!

Fortsetter under...

Nei nei... men en av oss kan ha fått noe på hendene for så å føre det inn i skjeden min :/ er det jeg frykter! Da jeg skulle hatt eggløsning passer jo med denne andre mannen, mens grav. testene støtter jo at jeg skulle blitt gravid med mannen min. Problemet er jo at jeg egentlig heller skulle fått mensen på den tiden enn å bli gravid om du skjønner... Er bare så redd. Blir bare superglad hvis det virker heelt usansynlig!

Håper inderlig du har rett... Fornuften min sier det samme. Men allikevel kommer tvilen fram og jeg tenker på at det ikke går ann å bli gravid ca 4 uker etter siste mens (husker ikke helt når jeg hadde siste mens, men er ganske sikker på at det var ganske lenge siden) Eggløsninga og menssyklusen må jo være helt på ville veier i så fall!

Annonse

Ikke, aldri noen gang fortell om dette til mannen din er mitt råd til deg! Du angrer, du har lært, og det er ingen grunn til å bryte tillitten du og mannen din har med hverandre! Den tar år å bygge opp igjen...

Utroskap er en utrolig egoistisk greie, så vær voksen nok til å innse det ansvaret, og ikke push dårlige tanker over på mannen din ved å (være ennå mer egoistisk enn du allerede er) å lufte _din egen_ dårlige samvittighet...

Trøst deg med at du er ikke den eneste der ute som har funnet på noe lignende, på langt nær, men du kan velge å gjøre det beste ut av situasjonen.. Om du velger å ikke forteller det, betyr ikke at du er mindre glad i mannen din, kanskje tvert om?! :)

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!

Tviler også sterkt på at det er noen andre enn mannen din som er far til barnet.. Dere hadde kanskje sex i tiden før EL også? Husk at de små soldatene hans kan leve inntil 7dager inne i deg...

• 1 måned senere...

Rådet om å aldri fortelle det til mannen din er jo helt på jordet.

Selvfølgelig må man fortelle det,hvordan forhold er det ellers om man ikke i det minste kan være ærlige med hverandre????

mannen min var utro og jeg tilga, på bakgrunn av at han fortalte meg ALT !!!!! Og han ser jo at du angrer og er lei deg.det er lov å gjøre en tabbe,bare det ikke gjentar seg...

vær ærlig,sier bare jeg.det lønner seg i det lengste.

lykke til

• 3 måneder senere...

han vet jeg har vært utro nå, men han vet ikke at jeg er nervøs/redd for at ikke han er far. Har vært på to Ultralyder som sier at terminen stemmer med at mannen min er far (i uke 12 og uke 19). Han har tilgitt meg og gitt meg en ny sjans, likevel klarer jeg ikke legge fra meg at "tenk om". Magen er større denne ganga, så kunne vel sånn sett vært to uker lenger på vei... men kan de ta feil på TO ultralyder da?? Synes det er utrolig trist at dette ødelegger svangerskapet litt... Klarer ikke glede meg på samme måte som med de andre barna mine :(

Tror ikke mannen min tenker på at det er en liten sjans for at det kan være den andre mannens barn iom at vi ikke hadde samleie. Han spurte meg om det og ble lettet da jeg sa at vi ikke hadde det!

Hi

Annonse

• 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

sorry at jeg sier det, men når du er så tein stokka dum at du har klart det her ved og være utro så håper jeg at han du var utro med en mørk og mannen din er hvit og barnet som kummer ut er like mørk som han du var utro med... ønsker deg i allefall ikke lykke til

du var da utrolig lite hyggelig anonym 23:51... lurer på om du ønsker deg selv vondt om du noen gang gjør en feil i livet (kanskje ikke at du er utro, men feil gjør jo alle)??! Tøff i trynet mot andre...

Anonym 00:42 - den var sinnsykt god! Hahaha!

Til svar så er vi alle tre hvite... så kommer nok ingen mørkhudet ut uansett hvem far måtte være.

Som sagt er dette noe jeg angrer fryktelig på, og jeg håper (spesielt for barna mine sin skyld) at mannen min er far til dette barnet og... Det kunne ellers ha ødelagt mye for oss, og spesielt for ungene :( Men vi elsker hverandre, og jeg tror nok dette barnet er hans... er jo nesten umulig at det kan være noen andres. Så prøver vel egentlig bare overbevise meg selv om det, og håper jeg ser med en gang barnet er født at dette er mannens barn - uten tvil!

Kryss fingrene for meg da!

hi

tusen takk folkens, jeg må enda overbevise meg selv om det hver dag! Slitsomt :(, men ikke så vedig lenge igjen nå, har termin 4 oktober!

Jeg har ihvertfall fått lærepengen min... kan jo være det er en mening med denne usikkerheten!

Men dere skal oppdateres når bebis er ute, det går nok bra dette her!!!

Elisabeth : Lykke til med å bli gravid, ser du har vansker med det :( minner meg på at jeg er ikke den eneste med problemer... krysser virkelig fingrene for deg!!!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...