Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Eller er det bare jeg som er litt sløv på det..er ikke alltid jeg orker å snakke i telefonen, lettere å sende melding da.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg bruker å sende melding eller ringe hvis de har prøvd å fått tak i meg. Men det gjør jeg bare til folk jeg kjenner. Noen dager tenker jeg bare at folk ringer opp igjen hvis det er noe viktig.
Gjest -<<- Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Nei. Men det er stort sett ment som et hint når jeg ikke gidder.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Litt opp og ned. Ofte blir jeg så nyskjerrig at jeg må ringe opp igjen for å skjekke hvem det er , hehe. Men hvis jeg har dårlig tid, og det er en venninne som jeg vet vil skravle lenge, sender jeg bare en sms om at jeg skal prøve å ringe tilbake en dag. Vi har begge flere unger og har det travelt, så hun skjønner det. Ofte vil hun skravle over en time i slengen, og det er det ikke alltid det passer, hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Nei det gjør jeg ikke, regner med at de ringer tilbake. Får ikke jeg svar når jeg ringer, så ringer jeg en gang til litt senere.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 jeg er FRYKTELIG i tvil nå hvertfall.. Jobber i vikarbyrå, og nå ringte akkurat en av sjefene i selve byrået!! Er på jobb, kjente ikke nummeret, så jeg tok ikke tlf.. Fant det ut når jeg sjekka nr på nett nå.. Hva gjør jeg? Venter på at h*n ringe tilbake, eller sniker jeg meg avgårde og ringer?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Syns du skal vente til du har pause fra jobben din, så ringer du sjefen din opp igjen og forklarer at du jobbet men nå har pause
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 jeg gjør ikke.. for det første så hater jeg mildt sagt å prate i tlf. å for det andre så har vi null dekning i leiligheten. så jeg må ut for å prate. å det er ikke så lett når jeg er alene med lillemor på dagen.. men når jeg er utendørs så ringer jeg somregel tilbake. folk vet så godt at jeg ikke makter å stå å jatte i tlf så de fleste sender bare melding da svarer jeg. somregel. syns mobiltelefon er noe herk likevel hehe..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Stort sett ringer jeg tilbake eller sender mld, sjelden jeg tar tlf når noen ringer fordi jeg alltid har den på lydløs og dermed ikke hører den, passer meg best slik, jeg har annet å gjøre enn å være slave av mobilen min.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 15:12 26.02.2009 her igjen.. Jeg ble nødt å jobbe overtid nå, så har ikke noen pause.. Og han er vel ikke direkte sjefen min, men.. Aner ikke hvem han er engang. Men men.. Får ringe tilbake imorgen, han slutter sikkert på jobb kl 4, kontorjobb..
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Spørs litt hvem det er. Er det jobben ringer jeg alltid tilbake, samme om det er mannen eller svigermor, mamma eller pappa. Er det noen jeg vet bare vil skravle venter jeg til jeg har tid, og sender mld med at jeg ringer senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå