Gå til innhold

Vondt inni puppen etter pumping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg er ferdig med å pumpe (det lille jeg får ut) har jeg vondt inni puppen, inni på øvre side liksom. Er det flere som har det sånn? Og hva kommer det av? Jeg pumper på flere "styrkegrader" uten at det blir særlig forskjell av det. Og jeg har prøvd både varme og massasje av puppen før pumping, men det hjelper ikke. Trenger råd. Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker vi var flere som hadde smerter i brystene etter amming/pumping her inne da jeg startet å amme for fire år siden. Vi forsket og søkte og forsøkte å finne ut, og vi fant ut at det vi opplevde var "melkeoppfyllingssmerter" som vi begynte å kalle det.

Men smerter etter amming kan også være sopp - kan du lese dette for å se om noe stemmer med det du opplever? http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=31

Skrevet

Jeg kjenner det ikke igjen som sopp er beskrevet nei. Kanskje det er oppfyllinga som starter ja... Litt rart ettersom jeg nesten ikke har melk, men det er kanskje et godt tegn da.... Takk for svaret.

Skrevet

Bare hyggelig! Er det noe annet jeg kan hjelpe deg med? Hvis du vil, så sier du bare fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...