Gå til innhold

Tvillinger

Lillian91

Anbefalte innlegg

hei =) Jeg er 7 uker på vei med tvillinger.

jeg tok flere positive tester og jeg fikk time hos fastlege, der har sa at jeg var ca 12 uker på vei. To uker etter dette bestilte jeg med privat ultralyd, der han kunne fortelle meg at jeg var 6 uker på vei med tvillinger. Dette vil si at 6 dager etter at eggene mine ble befruktet kunne jeg merke at jeg var gravid. Var bare 17 dager på vei da jeg tok en test. Synes selv det er ganske morsomt at det går ann å merke såå fort. Noen andre som har merket det så fort??

Nå syns jeg alt er ganske spennede, og det er arti å allerede se at magen vokser!! :)

Fortsetter under...

Hei Lillian og gratulerer med to små i magen :):):)

Supergøy å se at flere med tvillinger kommer til her. Syns det er litt stusselig med aktivitet her enn så lenge :)

Jeg er selv 11+5 idag med tvillinger og fikk bekreftet min mistanke i uke 7 (livmoren stakk over skambeinet i uke 6 og jeg spydde som en gris døgnet rundt fra uke 5).

Nå kommer jeg rett fra ny UL, alt står bra til med begge to; armer og bein sprellet som bare det og de var like store; 5,5 cm hver fra hode til rompe.

Kvalmen er så og si borte og jeg nyter min bittelillle kul nederst på magen. Jeg har følt meg super høygravid noen dager (spesielt når magemusklene delte seg og magen og alt føltes veldig slapt og oppblåst), mens det nå de siste ukene er nesten usynlig for de som ikke kjenner meg. Ligger jeg på ryggen rekker nå livmoren til noen cm under navlen og den står litt mer opp enn resten, koser med denne kulen hele tiden he he og syns det er enormt stas at akkurat vi skulle være så heldige å få oppleve tvillinger.

Hvor i landet bor du? Holder på å dra i gang treff i Oslo så hvis du bor i omegn så heng med da vel (blir om ca 3 uker).

Klem Jeanette

Hei

Så spennede. Jeg har satt inn to egg på ivf forsøk. Nu undrer jeg litt.. Jeg er på "rugedag" 6. Å jeg er på pottebesøk:-) (tisser) til stadighet. MAAnge ganger mer enn vanlig. Å så såå trøtt, men føler jeg sover dårlig....

Kan du beskrive litt hva du kjente, og kanskje si når du testet deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...