alvis Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har en venninne som er gravid i uke 20. Hun har hatt store problemer med å bli gravid og har mistet mangen ganger. Denne gangen ser alt bra ut men første 12 ukene var preget av blødninger og legebesøk. Sist uke var hun innlagt på sykehuset med magesmerter og jeg ser at hun er sliten nå. Hun er livredd for at det skal gå galt igjen. Hun tørr ikke trene og har gått opp mye vikt. Hun er redd får å overanstrenge seg på jobb og har mye fravær. Tenkte jeg skulle kjøpe en liten koselig gave til henne men har lyst å finne på noe spesielt. Eller skal jeg tørre å kjøpe noe til babyen? Noen med noen gode ideèr?
Sivalur Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Hva med gavekort på fotpleie? Det er jo helt trygt når man er gravid - og utrolig deilig!! Kanskje litt skummelt å kjøpe noe til babyen allerede, tror jeg ville ventet med det til den var født. Heller noe til henne nå, velværeprodukter eller en god bok? Hvis hun sitter mye hjemme blir det jo fort kjedelig..
Blind Gudinne Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Tenkte også først på fotpleie- er jo sååå deilig! Eller hva med en massasje-time? Hadde ikke kjøpt noe til babyen enda...
HegeAE Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Kva med rett og slett eit gavekort på husvask eller helgevask?
HegeAE Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Til TS... Det er du sjølv som gjer det da
alvis Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2009 Her var det mangen gode forslag. Tusen takk:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Fotpleie:D Tenk om noen kunne tenkt på det til meg:D Da hadde jeg følt meg sååå satt pris på Eller en helgevask, eller bare at noen kunne komme innom med kaffebrød eller frokost en dag:D
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Åååå, hvis noen hadde sendt meg en tur ut og tatt husvasken for meg så skulle jeg ha KYSSA FØTTENE DEMS!! Men mulig mange liker å gjøre slikt selv.. Fotpleie er digg digg digg (sponsa på meg selv for 2uker siden) Aromaterapi kan også være en god ide, da får hun slappa SKIKKELIG av
mayaya Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Ifht alle forslagene om fotpleie og massasje; bare vær obs på at man skal gå til personer som er utdannet innen dette for gravide under skangerskapet. Trykk på feil steder kan sette igang fødsel, få livmora til å trekke seg sammen osv. Og dette ønsker man jo ikke, spesielt ikke i hennes situasjon. Det er mange ting som kan falle i samk da, kommer jo litt an på hva hun liker. Jeg hadde blitt kjempeglad om venninna mi hadde tatt meg med ut og spise, evt vært barnevakt for småen og sendt meg og mannen for å spise eller på kino eller noe. Noen blir glad for ei god bok, noen for nytt strikketøy. Det kommer veldig an på personen du skal gi noe til. Uansett - det viktigste med å få noe sånt er at du skjønner at noen tenker på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå