2 gutter og 1 jente Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 søsteren min fortalte meg i dag at sist hun var i syden så hun mange små barn med noe som lignet litt på supertynne våtdrakter som skulle holde alt skadelig sollys borte fra huden. noen som vet hvor man kan få tak i slike? skal til syden i sommer med en på 2 år og en på et halvt år og det hadde vært supert med en sånn drakt til hver av de da. kjempefint om noen har litt info om slike... ?
detbesteiverden Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kjøpte en på Refleks i fjor. Husker ikke helt hva jeg betalte, men jeg vet jeg har sett de billigere andre steder også. Muligens sportsforretning? Husker ikke helt, men den jeg kjøpte var ikke med arm helt ned og det var litt dumt. Neste gang jeg kjøper skal jeg få tak i en som har lang erm så slipper man å smøre så mye. Mener at drakten tilsvarer solfaktor 50. Veldig praktisk i den sterke sola.
Barbafin Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kjøpte en på Reflex for et par uker siden. Har hatt en før som nå er blitt for liten, og er kjempefornøyd. Fint å slippe å bruke så mye solkrem. De har caps i samme stoffet, forresten.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Hvordan er stoffet i slike dresser. Jeg tenker bare på meg selv i varmen, det jeg minst ønsker er å ha klær på meg. Vil helst ha minst mulig klær. Så lurer på om det ikke blir klamt og ekkelt å ha på seg en sånn dress for ungene? Jeg ser definitivt fordelene med en slik dress, men lurer som sagt på hvordan ungen reagerer på å ha "masse" klær på seg i varmen når h*n kunne få lov til å springe rundt naken.
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 har forstått at stoffet er veldig lett og behagelig og at det kjennes litt avkjølende... så jeg håper virkelig at det ikke vil kjennes ubehagelig. det vil jeg jo merke raskt da om ungene blir utilpasse. da skifter vi til annet tøy. Men både jeg og far i familien er veldig lyse i huden og blir lett solbrendte, så jeg vil beskytte ungene så godt jeg kan. de er jo så små også.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Det er mange nettbutikker som selger også. Mange kaller det UV-drakt. Og nei, de er ikke varme. Den vi hadde tørket litt sent så vi måtte passe på å ta den av for å tørke av og til. Hvis hun lekte i vannkanten og stadig ble våt så brukte drakten så mye varme på å tørke at hun ble kald selv om det var +30 i skyggen. Datteren vår har vokst fra sin og jeg er ikke i tvil - vi kommer til å kjøpe ny Store områder man skupper unna med å smøre og om man har badesko og solhatt også så får man beskyttet de områdene som brennes lettest (hode, skuldre og vrist)
en stor og en liten gutt Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 smokken.no har slike, er reklame for nettsiden her inne.
power puff Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Lindex har fått inn UV drakter nå! tror prisen var 199,- har de på babyshop også til 500,-!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå