#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hadde det vært for min kjære så har jeg sikkert vært gravid n.Men jeg vil vente litt har jo to veldig tette gutter.Men jeg vil jo ha 3 mann og men ikke helt ennda.Noen som skjer når jeg blir gravid og kjønn? Og ellers noe...spå tilbake om du ønsker det. f 28april 82
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Kan se ut som du blir gravid i sommer, med en gutt:-) Meg da? Er jeg gravid? 270682
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 alt i sommer?jeg som tenkte neste år eller noe. Får ikke opp at du er gravid nå nei,mulig du blir det rundt april.Det er i allefall ei fruktbar mnd for deg.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 jeg får opp graviditet på deg i slutten av sept.. får opp en krepsejente på deg jeg... kan du se om snuppa i magen kommer 13 mars eller til ks dato 23 mars? er litt klar for at hun skal komme før, og vaginal fødsel skremmer meg ikke så veldig lenger... 080377 takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå