Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange mange søvnløse timer (for de voksne) velger jeg å flytte lillegutt ( 2.5 mnd ) på eget rom. Han gråter ikke, men sover så vanvittig urolig. Første soveøkt fra 23 til 03 går ganske greit. Så begynner han å kave og kave, grynter og gurgler og jabber i vei i nesten to timer...Han ser ut som han sover veldig lett under denne seansen. Så til sist gråter han etter mat. Så tar det en liten halvtime og før vi vet ordet av det har 3 timer sammenhengende gått for oss hvor vi har vært våkne. Det er sååå slitsomt. Jeg er fullstendig gåen når morgenen kommer og han sover kun korte dupper (bortsett fra på trilleturer) så jeg rekker ikke "ta det igjen" på dagtid.

Han er ellers frisk og rask, så burde det ikke gå greit å legge han på rommet til min 6 årige datter (som gjerne vil han skal sove der og som ikke hører noe om natten)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ut som en god ide;)

jeg har ikke hatt lillegutt inne på vårt rom for han er også slikt et grynte troll om natten.

fortell hvordan det går, spesiellt med tanke på storesøsteren;)

Skrevet

En langt bedre natt for oss voksne. Storesøsteren kommer hjem søndag så da får vi se hvordan hun takler det. Jeg var inne et par tre ganger bare for å sjekke i natt, men ingen problem. Enten kavet han rundt og jabba i vei og neste gang jeg kom sov han. Så det var bra:)

Jeg oppdaterer på storesøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...