durace Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 - var mitt siste 'påfunn'. Du går faktisk inn i en hypnose/avslapping hvor du over kortere eller litt lengre tid merker at motviljen din mot røyk vil øke i hverdagen. Vil jo tro at akkurat dette med hvor lang tid det tar (og om det faktisk funker!) varierer fra person til person! Jeg brukte den over 3-4 dager og jeg har ikke røyka siden, og det er 8 mnd siden) Jeg anbefaler deg å prøve, om du tror dette er en måte du vil prøve å kutte røyken på! (Jeg har den til salgs forresten, for mye under halv pris, om noen er interesserte.)
Juni prinsesse Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Hvor mye er "mye under halvpris"?? ;o)
durace Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 Er mest lyd på dvd'en. Hørte vel på den et par ganger om dagen. Jeg bestemte meg for å slutte helt med en gang om jeg følte første gangen gav virkning, så det endte i at jeg ikke røyket mer etter første gangen, men at jeg trengte å ta den frem i ny og ne når røyksuget kom.
Juni prinsesse Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Lyst å selge den til meg?? ;o) Kanskje den kan hjelpe meg også?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå