solstorm Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 20 februar 2009 så vår lille keiser Kasper Nikolai dagens lys. Mødrene klarer ikke å ta øynene fra ham og Emil Mathias er stolt storebror. Keisersnittet gikk bra og nå er hele familien endelig hjemme igjen fra sykehuset og hverdagen kan starte. Jeg ønsker alle i tenkeboksen, prøvere og gravide masse lykke til! Jeg har ikke vært så aktiv her inne med egne innlegg, men jeg har fulgt med på forumet. Det er ikke sikkert det er siste gang jeg er her inne heller, selv om det nok blir en stund til før min kone skal forsøke. Hverdagen blir nok hektisk nok med 2 gutter med så liten aldersforskjell... :-) Det ligger i alle fall 5 strå av samme donor og venter på Nordica - og så vil fremtiden vise hva som skal skje... Lykke til alle sammen!
Tjorven1 Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer så mye med keiseren - hvordan er din form etter keisersnittet? Håper den er god :-) Nyt familien din :-)
Mirasol Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer så mye med den lille gutten Kos dere videre med guttene deres
bumpi de bump Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Gratulere med sønn og lillebror! : )
Månestråle75 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer så mye med Kasper Nikolai :-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 grarulerer så masse til hele familien !!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer Guttene våre kom ikke med mer enn 4 dagers mellomrom da KOSELIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå