Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet Otilie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har allerede fornavnet klart :o) Så nå lurer vi bare på om vi skal gå for Otilie også, syntes det er kjempe søtt navn. Men min far er ikke så begeistret for det, men det spiller egentlig ikke så stor rolle...

Othilie/Otilie er et helt utrolig flott navn! Vakkert, søtt, men ikke for søtt, stødig, flott. Liker det kjempegodt, har det på min egen liste.

Selv har jeg tenkt til å bruke Ada først på ei eventuell jente en gang, og da tenker jeg blant annet på Ada Otilie, eller bare Otilie. Et navn du trygt kan - og bør - velge :-)

PS. Håper fornavnet er i stil som Ada, Oda, Anna, Sara etc., Leah Otilie er ikke så fint..

Annonse

Høres ut som Otilie faller i god jord. Tror vi satser på å bruke det.

Fornavnet ender på a, så det passer utmerket til Otilie. Tror også Oldemoren kommer til å bli veldig stolt av at vi vil bruke hennes mellomnavn!

Annonse

Litt lei deg sylihe?? jaja, jeg føler jeg har lov å bruke navnet når jeg arver det av bestemor.

Tror min mann også er begeistret, så satser på at vi bruker navnet nå.

Mamma`n til Tobias er i samme båt som min far...hehe..

Men det bryr jeg meg ikke om. Syntes navnet er nydelig! Liker det bedre og bedre. Og veldig kjekt å få så mange positive tilbakemeldinger på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...