C <3 M <3 E <3 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Uff og uff!! Dette er mitt 3. svangerskap, og jeg begynner allerede å kjenne det i bekkenet og ryggen. Hvordan skal dette gå?! Har virkelig ikke lyst å være sykemeldt slik jeg var mesteparten med de to andre. Hadde håpet at jeg skulle holde helt ut denne gangen:-( Jobber som butikksjef i en liten butikk, så er ganske mye ståing og ikke mulighet for å sette seg ned fordi jeg er mye alene. Noen som har gode tips med trening og div.? Vil ikke vil ikke!!
line_mor Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 hei. jeg hadde også bekkenløsning i forige svang.så håpet jeg slapp nå ,men det ser ikke sånn ut nei. er 6+2 i dag å har veldig vondt i korsryggen og litt svir i skambenet. skal brg med behasndling fort. ver mye sykmeldt i forige.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde bekkenløsning fra uke 6 i forrige svangerskap. Men det ble liksom aldri verre. Holdt seg på det nivået hele svangerskapet og jeg kunne jobbe fulltid ut svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå