hundemamma ♥ Skrevet 25. februar 2009 #1 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi kjøpte en OTH i oktober på Barnas hus. Allerede før vi fikk tatt vognen i bruk falt den ene knappen av. Den som holder setet festet til rammen med en stropp. Stroppen står ikke i spenn. Vi dro ut og klaget og fikk satt på ny knapp mens vi ventet. Jøss, bra service, tenkte vi. Etter i dag skjønner vi at de som jobber der må jo være proffe på å sette på knapper i rekordfart. Da vi skulle ta av trekket for å vaske det, løsnet nok en knapp. Vi ringte ut og sa at to knapper ble litt drøyt, og lurte samtidig på om det var vanlig at flere knapper falt av samme trekk. Svaret var JA! Vi skulle heller ikke se bort i fra at flere ville falle ut, (eh..HÆ?) men siden de i følge kjøpsloven (jadda, jadda, jeg kan hele kjøpsloven selv) har rett til å fikse et produkt opp til to ganger ønsket de selvsagt å forbeholde seg retten til det. Greit nok, men når vedkommende klarer å si i samme setning at det godt kan skje igjen og at vi da selvsagt vil få omlevert, går det en kule varmt hos meg. For en arrogant holdning. Vi møtte ingen forståelse for at det var litt dumt at vi aldri kunne vite når knappene ville falle ut særlig når første knapp for vår del falt av uten engang at vognen hadde vært i bruk. Selgeren sa at problemet var velkjent og forekom ofte grunnet at stoffet ble strukket så stramt rundt rammen. Spurte da om ikke hun også samtidig mente det ville være en svakhet, men det svarte hun nei til. Jeg har ikke hørt om andre som har opplevd dette så mitt spørsmål er derfor: Hvor mange har hatt problemer med å få fikset opp i løse knapper på OTH? Kjenner jeg blir litt rådvill her selv om jeg har jobbet i butikk i maaaaange år. Så hjelp!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139711019-svadasvar-hos-barnas-hus-ang-reklamasjon-p%C3%A5-oth/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 26. februar 2009 #2 Del Skrevet 26. februar 2009 Har ikke hatt problemer med knappene, men masse problemer med dekkene. De punktere hele tiden. Har en Bugaboo også som aldri har punktert. Ingen forhandlere i Oslo kunne hjelpe meg da jeg ønsket å kjøpe nye dekk og slanger. Tilbød meg også å kjøpe hele hjulene, men uten hell. Klaget til den svenske agenten som ikke svarte meg. klaget så til serviceavdelingen i nederland. De kunne heller ikke hjelpe. Sa bare at jeg måtte kontakte forhandlere. Toppen av kaka var at de fortalte at de hadde alt på lager, men hadde ikke lov til å sende rett til forbruker!!! Tok da direkte kontakt med hovedkontoret på New Zealand, og de beklaget masse og lovet å hjelpe. De tok selvfølgelig da kontakt med Nederland, som igjen bekreftet at de ikke kunne hjelpe. Havnet da i en diskusjon fram og tilbake med partene. Den svenske agenten lovet å gjøre hva hun kunne etter pålegg ovenfra, men ga aldri lyd fra seg. Til slutt kjøpte jeg nye Quinny-dekk som passet. Syns det var utrooolig slett service fra et firma som profilerer seg med god kvalitet. En venninne har opplevd at eikene på dekkene har brukket flere ganger og har derfor måttet reklamere og få nye dekk. Syns det bare også er helt utrolig. Har merket på min egen også at begge bakhjulene må stå 100% rett i bagasjerommet for at de ikke skal bli skjeve. i det hele tatt, jeg er dritmisfornøyd med vogna. Knirker, til tross for gjentatt smøring, gjør den også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139711019-svadasvar-hos-barnas-hus-ang-reklamasjon-p%C3%A5-oth/#findComment-139712811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Del Skrevet 26. februar 2009 Mitt hjul morknet og de sa det var et problem på denne vogna. Jeg fikk et nytt hjul uten diskusjon i butikken. Jeg er ute og triller vogna hver dag i allslags vær og mini sover kun i den. Har aldri hatt andre problemer med vogna jeg og er kjempefornøyd. De andre hjula er forresten helt fine. Jeg har ikke hatt problemer med knappene men de må jo jammen ordne opp nå det skjer sånne ting synes jeg. Det er jo ikke akkurat den billigste vogna på markedet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139711019-svadasvar-hos-barnas-hus-ang-reklamasjon-p%C3%A5-oth/#findComment-139716741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg er egentlig veldig skuffet over denne vogna etter å ha prøvd den bare få turer så den er solgt;o) Forventet litt mer av en såpass dyr og d som skulle være en SÅÅÅÅÅ BRA VOGN!!! Min knirket også (ble bra når jeg smurte, men brukte den ikke noe særlig etter d da...)og syns den var "skranglete" å kjøre på ulent terreng, trodde d var noe galt. men den skulle være sånn... Vil ikke ha en vogn som skrangler allerede når den er NY..!!! Nå venter jeg i spenning på at den nye Easywalker 2009 kommer og håper den er bedre;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139711019-svadasvar-hos-barnas-hus-ang-reklamasjon-p%C3%A5-oth/#findComment-139718413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå