kengurumamma Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hei! Er det noen som ska teste i uke 10? Det hadde vært artig om d var flere her inne som er i samme bane som meg. Skal teste tirsdag.
Regndråpe Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg skal teste onsdag, satt inn 2 egg 18/2.:-)
akicha Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg! Men.., jeg har INGEN erfaring med at jeg klarer å vente med å teste, så regner med jeg er i full gang i løpet av helgen 8-S Bruker heldigvis billige-tester som jeg bestillte i stort opplag for en tid tilbake...
mamamia Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Blodprøve på torsdag, men jeg tror nok, som deg akicha, at det blir en hjemmetest rett etter helgen. Satte inn onsdag 18' jeg også. Det er virkelig pining denne ventingen (de neste 8 mnd er jo en drøm i forhold til disse to ukene her...). Jeg kjenner etter hele tiden om jeg kan kjenne noe. På tirsdag var jeg på biblioteket å leste/bladde gjennom boken til ... et barn blir til... Der leste jeg at egget fester seg i livmoren ca 8 dager etter el. Jeg syntes selvfølgelig at jeg kjente masse strekk og iling i maven på begge sider og skambenet dagen etter. Sikkert innbilning, men er det ikke sånn at vi leter med lykt og lupe etter signaler? Hvordan er det med dere?
Søskenhåp adopterer Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skal ta blodprøve tirsdag men kommer til å teste før det, for må vente 3 dager på blodprøvesvaret. Det med festing - for oss med ivf som "hopper over" en del og egget er 2 dager når det blir satt inn så skal det feste seg ca rugedag 4-6 har jeg fått opplyst. Ved frys i naturlig syklus setter de det inn 2 dager etter eggløsning, egget er 2 dager gammelt - da stemmer det hvis en sammenligner med naturlig befruktning. Jeg er redd alt jeg kan kjenne av "symptomer" er det lille jeg får av crinonen så har ikke så store håpet.
kengurumamma Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har iallefall vært grusom på d å kjenne etter.En dag hadde jeg ikke smerter i d hele tatt. Da fikk jeg panikk da. men siden så har jeg hatt murringer og veldig øm rundt og i livmoren er, på magen altså;)Har utrolig lyst t å ta en test.løpe til apoteket å kjøpe en,men en annen side sier at jeg ikke skal gjøre det. USIKKER JA.......blir sprø.
Leieboer funnet! Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skal teste på tirsdag. Satte inn 2 egg onsdag 18. Skal ta hjemmetest. SKAL holde meg til tirsdag... Kjenner etter symptomer hele tiden. Stikninger i magen, ømme pupper og veldig trøtt, men er redd det er bivirkninger av Progestanen.
Milonguita Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Jeg skal teste mandag. Satte inn 1 egg mandag 16. Kjenner veldig lite til noen symptomer i det hele tatt. Har hatt ømme pupper tidligere, men nå er det borte. Kan kjenne litt stikninger i magen, men har ikke for stort håp. Tror nok jeg skal teste på søndag, er veldig spent på om det er noe der eller ikke...
Gemini72 Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Hei Jeg skal teste søndag 08.03 Satte inn to fryse egg 23.02 Veldig spennende dette.
LykkeligSomMamma Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Jeg tester neste fredag satte inn to fredag 20.02. Syns ikke jeg kjenner noe annet enn progestanen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå