Gjest Lilac3 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Lurer på om det er noen her inne som har Stork-barn? Jeg vil gjerne bli kjent med noen som har samme bakgrunn som poden, sånn at når har blir eldre( han har nettopp blitt 2 ) har han noen å snakke med om nettopp dette. Selv er jeg 41 og singel, og vi bor i Strømmen. Jeg har jo venner med barn på hans alder, og en kjempefin barselgruppe, med han har jo en litt spesiell bakgrunn. Hadde vært fint for han å kunne blitt kjent med andre Stork-barn, fra barnsben av, så han har noen å snakke med om han skulle trenge det. Dessuten er det jo alltid hyggelig med nye venner. Vi gleder oss til å bli kjent med dere : )
englegull Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hei. Gratulerer med storkebarn:-) Jeg har ikke storkebarn, men vurderer sterkt å gå den veien. Innen et år, men det er noen ting i livet mitt jeg vil ha på plass først:-) Har et barn fra før, men har vært singel i 3,5 år nå. Har du lyst til å fortelle litt om dine erfaringer? Hvor lang tid tok det før du ble gravid? Hvordan har det vært følelsesmessig? Man ønsker vel innerst inne noen å dele gleden med.. har det føltes ensomt?
Gjest Lilac3 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hei, og takk : ) . Jeg ble gravid på 1.forsøk, men hadde en spontanabort. Var veldig forberedt på at det kunne skje, så det gikk faktisk greit. Poden kom på 3.forsøk, og jeg angrer ikke et sekund! Eneste angeren jeg har, er at jeg ikke gjorde dette før. Følelsesmessig gikk det greit, jeg var så godt forberedt på alt jeg, at jeg syntes alt var bare greit : ). Selvfølgelig ønsker man å dele gleden med noen, men jeg brukte familie og venner, og har kun fått positive tilbakemeldinger fra alle. Synes ikke det har vært ensomt, men nå trives jeg veldig godt i mitt eget selskap jeg da. Har også en fin barselgruppe som er veldig positiv til dette. I tillegg har et par venninner som fikk barn på omtrent samme tid, og vi er mye sammen. Send meg gjerne en melding mellom deg og meg, så kan du få mailadr min hvis du vil snakke mer. Bare koselig det : )
Tjorven1 Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Hei. Vi er en stor gjeng med mammaer og donorbarn som treffes gjevnlig til lek og hygge i Oslo området. Send meg en pm med ditt virkelige navn, så sender jeg deg en invitasjon til gruppen vår (hemmelig) på facebook. Dvs ingen andre kan se eller søke på gruppen. Her er vi donormammaer mer aktive. Velkommen skal du være.
Silje69 Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Hei, Tjorven1! Jeg prøvde å sende en pm til deg, men tror postkassen din kan være full? Jeg har en datter på snart 2 år nå, og kunne tenke meg å få mer kontakt med andre donorforeldre og være med i facebookgruppen. Kan du evt. sende meg en pm?
Gjest Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Jeg har snart et storkbarn.. litt under 6 uker igjen til termin! Gleder meg stort! Bor på Sørumsand..
Gjest Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Eller det blei jo litt feil... for jeg har jo et storkbarn, bare at det ikke har kommet ut til verden ennå...
mettemor5 Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Hei ! Er også alenemamma til en gutt på snart ti måneder. Bor i Osloområdet og skulle gjerne hatt et nettverk med andre likesinnede. Forsøkte å sende mail til Tjorven1, men fikk det ikke til da mailboksen antakelig er full:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Hei! Kanskje et dumt spørsmål. Men skriver dere "far ukjennt" på papirene?.. Dere vet jo ikke hvem far er kommer aldri til å få vite det. Hvordan plukker dere ut sæd? Eller er det bare randome sæd dere får? Noe sted dere får lest noe om sædens eier? Med tanke på sykdomsforløp i "fars" familie, av hennsyn til barnet deres. Håper på svar. Klem
Lillemoo Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Hei. Jeg har lenge forsøkt å komme i kontakt med andre alenemødre som har stork barn. Jeg skal snart bli mamma til en donor jente og det hadde vært så koselig å bli kjent med andre i samme situasjon. Noen å dele tanker å erfaringer med. Ta kontakt med meg da dere. Hilsen Lillemoo.
Smårolling Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Har en Stork datter på snart 2 år, men bor i Rogaland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå