kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Håper noen har noen å dele med meg;-)
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2009 *dytt* Ingen som har noen oppskrift?
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Dette vil jeg gjerne ha oppskrift på også ;o)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Pizzadeig kan du google på eller kjøpe ferdig. Kjevle ut deigen i en firkant. Av fyll pleier jeg å ha kjøttdeig, løk, mais, ost og pepperoni, bruker pizzafyll fra toro (?), enten mexikansk eller italiensk. Legg på fyll, rull sammen i en lang pølse. Skjær i skiver. Legg på stekebrett og strø litt ost på toppen. Tror jammen jeg skal lage det i dag : )
Pysa Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg pleier å lage stor deig (type pizzadeig/rundstykkdeig) som deler i to, og bruker to forskjellige fyll: 1. karbonadedeig/kyllingkjøttdeig/pølse med dolmia pastasaus og revet ost 2. kyllingkjøttdeig med pesto (skal du kjøpe ferdig pesto på glass er det bare barilla som gjelder), revet ost og litt salt som strøs på før steking Pestoen kan godt siles litt, hvis det er mye olje i den, men det er ikke alltid jeg gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå