Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 tenker på sånne kurs du kan ta over internett?Går man mye opp i lønn med fagbrev?Har ca 11 års erfaring i butikkarbeide..
Odd Molly Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Nå svarer jeg kanskje ikke på det du spør om.... Du må ta tverrfaglig eksamen i salg og service før du kan melde deg opp til selve fagprøven i butikk. Vil tro du går opp i lønn, men vet ikke hvor mye. Du har mer en nok med arbeidserfaring til å gå opp. Lykke til!
Tusse Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Du må ha minst 60 måneders praksis i butikk i full stilling og bestå tverrfaglig eksamen i salg og service. Deretter melder du deg opp til praktisk prøve. Jeg har vært veldig førnøyd med kompetansebyggeren.no som har et internettbasert opplegg der du leser teorien og sender inn øvingsoppgaver. Du må selv melde deg opp til eksamen via privatistweb.no. I min jobb vil jeg stige 10 kr pr time ved fullført fagbrev.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Takk for svar:)Er det veldig omfattende eller?Skjønner jo at det må pugges endel hehe
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har 11 år sammenhengende butikkjobb(100 %)i fast stilling.Er de kursa dyre eller?
Fire småtroll Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Sist jeg sjekket kostet det ca 10.000,- (tror det var NKI e.l.), men det tjener du fort inn igjen. Mener du går opp minst 7 kr timen i lønn...
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Er den praktiske delen vanskelig og hvordan foregår den(selve fagprøven)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå