Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 går det ann å operere? er det en alder som passer "bedre" enn andre? kommer gullet mitt til å mislike kroppen sin?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Lå på sykehus med en gutt (tenåring) som fikk operert inn en bøyle i brystkassen, han hadde gått og gjemt brystkassen sin en god stund så det ble ikke tatt tak i. Vet ikke om det er det samme som ditt barn har, men ta kontakt med lege eller helsestasjon og forhør deg:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=9060 Er det dette du mener?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 gutten min har osgå det, det heter traktbryst. Viste lite om det før jeg leste om det på nettet, synes det er rart jeg at man ikke får slik informasjon... Sønnen min er 7 år og har enda ikke hatt noen plager med det, men det er vist når de kommer i tenårene at dette kan bli plagsomt. Har funnet på nettet at dem kan bli tungpustet og få brystsmerter o.l , men er en enkel operasjon å sette inn en stålspile i brystet som bygger det opp så det blir normalt igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også begynt å mistenke innovervendt brystkasse, barnet er 1 år. Men har ikke fått noen diagnose enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå