Alle gode ting er tre + en til Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Har noen gode råd å gi? Min 3 mnd gamle baby har fått slimhoste og jeg hører han har en del snørr i nesekanalene + at han nyser en del. Når han sover hoster han ikke og jeg kan ikke høre piping i brystet. Bør lege kontaktes el. klarer en så liten kropp å ordne opp selv? Hvor vanlig er det at så små som fullammes blir forkjøla, han har to eldre søsken som selvfølgelig drar med seg mye bakterier og smitte, men har aldri opplevd at de har blitt forkjøla i så tidlig alder.................?? Noen med erfaring????
Maya:-) Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Vesla var skikkelig forkjølet med slimhoste og tett nese for en ukes tid siden. Ga henne saltvanns nesedråper og spray før hvert måltid og før hun la seg om kvelden ut over det passet jeg bare på at hun holdt seg varm. Hosten ga seg av seg selv etter ca. en uke, plutselig en dag var hun bra. Vi gikk til legen for sikkerhets skyld for å sjekke at det ikke det var noen alvorlig infeksjon. Forresten hun er 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå