Gå til innhold

hva serverte du i et-aars-dagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lagde vafler og fruktkake.

Vaflene var ferdig toro pose.

Kjøpte fryseposer på rema(skillingsboller) og varmet i ovn. Genialt!

Og mamma tok med bløtkake:) Det holdt i massevis.

Hadde vanlige hveteboller liggende så snuppa fikk utenom...

Skrevet

Jeg lagde bløtkake av ferdig sukkerbrødbunn, og mannen min lagde muffins fra pose, hehe..

Så hadde farmora til frøkna med fromasj-kake, og oldemora hadde med sjokoladekake

Skrevet

jeg lagde sjokoladekake, gele og toro lyse muffins :)

Skrevet

gele var lurt! Det hadde jeg glemt ;-). Og Toro-muffinsene er gode??

Skrevet

toro-muffinsene er gode ja! Baker ikke andre muffins jeg :) Pleier å ta melis og kakestrø eller nonstop på toppen, til gutten vår sin bursdag blandet jeg grønn konditorfarge i melisen, til jenta vår blandet jeg rød i :)

Toro sin langpanne-sjokoladekake er forresten også ganske god :)

Skrevet

og gele er forresten genial, det spiser alle:) Mange lager det aldri hjemme selv, siden det skal stivne i så mange timer, dermed er gele populært:)

Skrevet

Vi serverte pølser i brød til barna og gryterett til de voksne. Etterpå var det kaker: Sjokoladekake i langpanne til barna og Møllerens ostekake (pluss en sjokoladekake fra farmor) til de voksne.

Skrevet

Serverte sjokolade kake, muffins, bløtekake og bølser i brød eller lompe. Bare satt alt på kjøkkenet og folk kunne ta selv, var jo bare familie og alle virka fornøyde:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza til store og små. Ettåringen likte den godt, selv om det var sterk smak. Hadde også kaker og twist. Glemte å sette fram frukt, men vet at et deilig fruktfat også er en suksess.

Skrevet

Vi lagde koldtbord (reker, waldorfsalat, eggerøre, karbonader og salat), sjokoladekake, bananmuffins og fruktkake.

Skrevet

Vi hadde is og bringebær (var sommerbursdag dette, da...), vafler og mamma hadde med kake. Etterpå var det stort fruktfat med melon, ananas, druer bl.a.

Skrevet

Vi måtte dele opp over to dager. Ene dagen hadde vi pølser med brød/lompe, marsipankake og ostekake.

Andre dagen hadde vi det samme men bytta ut ostekaka med gele med vaniljekrem.(lettere for barna å spise krem enn saus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...