Vannmann35 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Navn ei venninne vurderer :-) Hva synes dere om disse da? Liker alle jeg, men er nok likevel ikke aktuelt for oss. Hadde vurdert Josefine hadde ikke noen andre venner av oss alt brukt det.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Alma - Nydelig navn, men litt svenskt. Josefine - Vakkert, men får litt for mange Josef- og Jesusvibber. Agnes - Fint, men er jo "senga" baklengs.. Og så tenker jeg på "agn". Klara - Veldig vakkert, tøft og flott. Synes hun har god smak. Tror jeg ville valgt Josefine eller Klara..
Synnøve_Solbakken Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Josefine og Klara liker jeg best, Agnes og Alma er helt greie de også
Castho Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Nå kom du med mange fine synes jeg. Har lagt merke til at Cecilia har vært en gjenganger hos deg som jeg ikke liker men disse var stilig. Jeg synes Alma er pent. Det er gammeldags og litt vemodig passer både på en dame og på en liten jente. Aller best liker jeg betydningen på spansk: sjel. Det er så flott. Josefine står på listen min. Det er stilig, og ikke minst ett av de få navnene som egentlig er ett navn sprunget ut av ett maskulint navn. Agnes er det mye personlighet og kan definitivt trenge en renessanse. Klara er pent men tenker litt for mye på donald og klara ku så ville ikke valgt det selv.
Cornelianelia Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Liker Josefine klart best - bortsett fra at jeg har litt dårlige assosiasjoner til ei som heter det. Men navnet er kjempefint. Alma på andreplass.Helt greit navn. Agnes: Liker egentlig gammeldamenavn, men noen navn forbinder jeg likevel bare med gamle damer. Og Agnes er et av dem. Ikke min greie. Klara: Tenker bare Klara Ku etc.
ma-85 Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Liker ikke Agnes og Alma - med Agnes tenker jeg bare på "agn", mens med Alma tenker jeg på et treslag. Klara og Josefine er helt OK.
prebs Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Jeg liker også alle : ) Tror jeg rangerer sånn: 1.Klara - søtt og tøft 2.Agnes - vakkert 3.Alma - koselig 4.Josefine - fint
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Alma- Helt nydelig, gammeldags og søtt. Hadde vært et sterkt alternativ om vi hadde fått jente, men det er oppbrukt av nær familie.. Josefine- Det er så fint! Søtt, koselig, sterkt... Agnes- Jeg synes det er kjempepent. Navnet fortjener en plass på topplistene! Klara- Klarer ikke og like. Litt for mye klara ku...
Erymax Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 He,he siden du liker Cecilia også kom jeg på en bok som heter Agnes Cecilia...litt fin kombinasjon egentlig.
erteposen + 4 Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Er ikke storfan av Josefine, kanskjer fordi det er såpass mange som heter det. Mine Josefine heter en av mine gamle tanter:) Liker godt alle de andre navnene:)
MirandaC Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Josefine er pent Det eneste navnet jeg kunne vurdert selv av disse. Vet ikke om jeg ville skrevet Josefine eller Josephine. Tror Josefine..
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Klara, Alma og Agnes er nydelige, liker ikke Josefine så godt.
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 27. februar 2009 Gøy å høre hva dere synes :-) Dette var imidlertid mannens reaksjon: Alma - hun blir du kvalm a... Josefine - datteren til en kompis... Agnes - blir senga baklengs... Klara - Ku... Han var tydelig ikke begeistret for noen, så vi står fortsatt igjen med Hermine og Rebecca :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Alma - Tja, vet ikke helt. Kjenner en kjempesøt liten Alma og synes ikke det er stygt - men ingen favoritt. Josefine - Ikke så glad i, men greit. Agnes - Liker det ikke - er så fryktelig mange Agnes rundt meg at jeg har fått nok. Klara - Pent.
franco Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 Alma er kjempefint! Ellers ingen av interesse... Josefine passer definitivt bare på ei lita søt jente...
solita 06 Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Liker i grunn alle. Vurderte Alma selv hvis jeg hadde fått jente, Agnes er nydelig- kjenner en nydelig liten Agnes, Klara er pent og Josefine ok. Alle disse 4 liker jeg kanskje bedre enn de dere tenker på... Liker Hermine helt klart bedre enn Rebecca.
(Oktober) Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Jeg liker hverken Agnes eller Klara. De andre to er fine. Vet ikke hvilket jeg liker best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå