Gå til innhold

Kinesisk Fødselskart - bruk chinagold.com - der er det riktig kalkulert med kinesisk alder og kinesisk kalender. Den på BIM og babyverden er ikke riktig.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde man sjekket et stort antall kvinner og deres barn, hadde man kunne TIPPE like riktig(eller feil) om disse spå-kartene. Uff. Dumt å opprettholde en sånn naiv uvitenskapelig selskapslek, som om det skulle være et snev av sannhet i det...

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest eelis+spire

Nei, det der skjønte jeg fint lite av. Min Lunar Age er 21 og 22 (avhengig av om jeg velger baby chart eller baby planner), jeg er i virkeligheten 19. Hvorfor blir det sånn? Jeg får jo opp forskjellig kjønn på disse to alderene!

Ifølge dette kartet skal jeg ha jente, og i følge andre kinesiske fødselskart skal jeg ha gutt, så da får vi se hva som stemmer. Jeg føler på meg at det blir en gutt.

Dessuten er det 50/50 sjanse, så selvfølgelig vil dette stemme på mange, samtidig som det er mange det ikke stemmer for.

• 4 måneder senere...

Skjønner ikke helt den der jeg. hjelp??

- Fødselsdaton min er ok

-conception er unnfangelsen..ok, men mener de den 14, dagers regelen eller er de meget nøye på hvem dato barnet ble skapt for det husker ikke jeg.

-De talla 2hundre og ettellerannet..?? hva skal står der?

-Kan noen hjelpe?

Om jeg gjorde det riktig, så har den vist feil på mine 2 barn...

gutt-jente, men jeg har jente-gutt..hmm..kanskje jeg gjør det feil??

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg tok testen. Jeg skal få en jente. Men det står jo også at testen er 66.5% nøyaktig, så det er jo ikke så mye mer enn 50/50....

Ringtesten viser gutt. Svangerskapssymptomene er delt mellom gutt og jente. Skal ta plumbotest når jeg er i uke 15. er 13+3 nå...

Tror igrunn ikke noe på disse testene da, men det er jo litt gøy å se om noe av det stemmer! hehe

Får bare smøre meg med tålmodighet til ul i oktober :)

Jeg får jente i følge denne:-)) Den er jo lik på alle tester. Stemmer med alle mine venninner også. Viktig å vite hvilken måned unnfangelsen var og hvor gammel man er ved fødsel. Så hvis det blir en gutt blir det kanskje en "ladyboy" haha;-))

• 2 uker senere...

I følge denne testen får jeg jente, spennende å se hva det blir:) tok samme testen på en annen side og da viste den gutt. Men er kvalm, og har hørt at det skjer oftest ved jente fødsler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...