Gå til innhold

Noen som har god evt dårlig erfaring med Brio Sing vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte denne vogna fordi vi ønsket et vogn med svingbare hjul og vendbart sete. Den er utrolig smidig og lett men har ikke flat liggestilling og noe åpen kalesje. Vogna er perfekt for oss som bruker den mest som byvogn men ved å låse framhjulene er den også god å trille på landeveien. Den er ikke perfekt nå i snøen, men kommer seg greit fram hvis det er måket :-)

En skikkelig vinglete og ekkel å trille! Kalesjen er altfor åpen til norsk vær..ikke bare regn og snø-men også i sol og litt vind!

Ustabil i selve vogn delen når man triller,"styret"er så kort og går rett opp,så du får beina innat understellet hele tiden..

Den er ikke verdt de få kronene den koster!

Jeg la min fort ut på finn.no

• 2 uker senere...

Forstår ikke det dere sier at man slår beina i understellet. Har hatt vognen i snart ett år og det har aldri forekommet! Det som er bra med den vognen er at den er komfortabel inne på kjøpsenter, med svingbare hjul. Disse kan man låse dersom det er grus eller litt ulent terreng. På slafsete vinterføre er det som å skyve en vogn med låste hjul. Helt umulig spør du meg. Måtte hente fram den gamle stygge og slitte vognen vi hadde i boden og bruke den under de værste vinterdagene. Så er den også litt "ulogisk". Veldig brede hjul som stikker ut, som gjør at man til stadighet dulter borti ett eller annet. Går jeg tur med mine venninner i barselperm, så kolliderer vi hele tiden. Vel, etter en tid blir man vant til det, og da forekommer det sjeldnere. Videre; Når man legger sportsdelen helt tilbake, så beskytter ikke lengere kalesjen for det som kommer ovenfra. Synes det er pussig at det er skandinaviere som har designet en så upraktisk vogn mtp nordiske værforhold.

Vognen fjærer ikke i det hele tatt. Den er kjempestiv, og lillemor humper og rister i den.

Men andre positive ting er jo en ganske så romslig handlekurv, og at vogna er lett som en fjær. Blir ganske liten sammenslått, men du kan ikke slå den sammen med bagdelen. Vi fikk ihvertfall ikke det til...

Nei, jeg har ikke så veldig mye positivt å si om vognen. Angrer at jeg kjøpte den allerede etter første kjøretur, men vi har nå brukt den i sorg og glede uansett. Men har ikke anbefalt den til noen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...