Gå til innhold

Har dere ofentliggjort graviditeten jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke helt enda;) er 12+5 idag, og nærmeste familie og venner vet det.. spør noen sier jeg det selvsagt som det er siden magen er jo der, hehe.. men går ikke helt ut med det før om en uke...har ul på tirsdag, får da vite om alt er som det skal være.... får roet bekymringene mine etter alt som har skjedd til nå;) føler meg litt ryggere på å dele det da:) men lille gutten min vet det da;) han er 2,5år og gleder seg:)

Annonse

Vi spredte det glade budskap når jeg var 9 uker på vei:) Da er sjansen for SA betydelig redusert, og vi gledet oss så mye over svangerskapet, at folk rundt oss kunne vært en støtte dersom det gik galt.. Eneste jeg ikke forteller det til ennå er jobben, da jeg er student og er redd for at jeg ikke får sommerjobb dersom de vet om graviditeten.. Sleipt?

Her spredte vi det glade budskap til famile når vi var 4+2, barna som er 6 og 8 når vi var 4+5 og dermed også resten av verden.

Fant ut av vi venter tvillinger når vi var 7+noe og da fikk hele verden vite det samme dag :):):):)

Gjest påtjukken

Vi er i uke 13 og vil ennå vente, magen er ikke så synlig så går fint å skjule det. Vi måtte fortelle våre foreldre allerede i uke 9. Dette pga at jeg var på reise og måtte avbryte dette da jeg fikk ekstremt kvalme i 2 uker. Egentlig vil jeg vente såpass lenge til jeg har vært på tidlig UL eller fått jordmor til å høre hjertelyd... vil vite at alt er ok før vi sier noe :)

I tillegg er dette vår første, og blir første barnebarn på begge sider. Så strax vi forteller det til våre minste søsken, så vet hele verden det!

venter i det lengste vi=) vi ønsker å vente til etter ordinær ul-om det lar seg gjøre=) magen er alt tydelig,men sambo sine gensere dekker fortsatt bra=)

vi venter så lenge fordi vi venter nummer 3 og minste mann er nettopp fylt 1 år.. og min eldste søster hadde en abort like før jul-så vi venter til alles beste..