Gå til innhold

Har dere ofentliggjort graviditeten jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke helt enda;) er 12+5 idag, og nærmeste familie og venner vet det.. spør noen sier jeg det selvsagt som det er siden magen er jo der, hehe.. men går ikke helt ut med det før om en uke...har ul på tirsdag, får da vite om alt er som det skal være.... får roet bekymringene mine etter alt som har skjedd til nå;) føler meg litt ryggere på å dele det da:) men lille gutten min vet det da;) han er 2,5år og gleder seg:)

Annonse

Vi spredte det glade budskap når jeg var 9 uker på vei:) Da er sjansen for SA betydelig redusert, og vi gledet oss så mye over svangerskapet, at folk rundt oss kunne vært en støtte dersom det gik galt.. Eneste jeg ikke forteller det til ennå er jobben, da jeg er student og er redd for at jeg ikke får sommerjobb dersom de vet om graviditeten.. Sleipt?

Her spredte vi det glade budskap til famile når vi var 4+2, barna som er 6 og 8 når vi var 4+5 og dermed også resten av verden.

Fant ut av vi venter tvillinger når vi var 7+noe og da fikk hele verden vite det samme dag :):):):)

Gjest påtjukken

Vi er i uke 13 og vil ennå vente, magen er ikke så synlig så går fint å skjule det. Vi måtte fortelle våre foreldre allerede i uke 9. Dette pga at jeg var på reise og måtte avbryte dette da jeg fikk ekstremt kvalme i 2 uker. Egentlig vil jeg vente såpass lenge til jeg har vært på tidlig UL eller fått jordmor til å høre hjertelyd... vil vite at alt er ok før vi sier noe :)

I tillegg er dette vår første, og blir første barnebarn på begge sider. Så strax vi forteller det til våre minste søsken, så vet hele verden det!

venter i det lengste vi=) vi ønsker å vente til etter ordinær ul-om det lar seg gjøre=) magen er alt tydelig,men sambo sine gensere dekker fortsatt bra=)

vi venter så lenge fordi vi venter nummer 3 og minste mann er nettopp fylt 1 år.. og min eldste søster hadde en abort like før jul-så vi venter til alles beste..

men har såååå lyst å si det til alle sammen..

Fortalte det til de nærmeste venner og familie med en gang, og de på jobben. Er nå i min 12 uke, så om noen spør bekrefter jeg det nå. Var på ul i uke 10+4 og alt var i skjønneste orden. :o)

Skal gifte meg i mai, så alle som skal på utdrikkingslaget mitt fikk vite det i går, iom at jeg ikke kan drikkes ut he he, men fest blir det uansett :o)

sa det til foreldre rett etter at jeg selv fikk vite det..var da 8 uker på vei, offentliggjorde det på jobb når jeg var 10 for da kom jeg med aktiv sykemelding og spydde på jobb, så alle hadde mistanke uansett...kjekkere å fortelle det selv enn at det skal spres mellom folk..har også fått stor mage til å bare vær 11 uker på vei,,,

Annonse

Har fortalt det til sjefen min og min storesøster (jeg har ikke så stor familie). Har tenkt på å fortelle det til hans familie også nå etter at vi passerte tolv uker i går, men venter litt likevel. Vi vil helst høre hjertelyd før vi sier noe, men er litt avslappet. Vi vil ikke bortforklare det lenger dersom det skulle dukke opp en situasjon hvor det er naturlig å fortelle om det, men ellers venter vi til vi vet at alt er i orden.

Vi holdt det hemmelig nesten til uke 12, men da dukket det opp så mange situasjoner hvor det ble litt vanskelig å holde det skjult, så da fortalte vi det til de nærmeste og de det ble naturlig å fortelle det til. Vi har derimot ikke fortalt det til datteren vår på 2 1/2 år. Føler litt på dette, men vet at det vil bli uutholdelig lenge å vente for henne. Hun er helt hekta på babyer og småsøsken, så det vil bli stor stas. Ser for oss at hun kommer til å spørre om babyen annet hvert sekund fra nå og til september.... derfor prøver vi å vente litt til. Har heller ikke fortalt det på jobben min. Dette fordi vi nærmer oss lønnsforhandlinger, og jeg tror ikke det vil gå i min favør dersom de vet at jeg er gravid. Vet de ikke kan bruke dette mot meg, men de vil nok likevel ha det i bakhodet... Godt mulig de aner seg noe, for magen min er egentlig ganske synlig... men, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...