Gå til innhold

Hm.. er dette veldig teit, da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 15 mnd heter Hannah Marie. Marie er etter søsteren min som betyr mye for meg =) Nå som vi venter nummer to og det kommer veldig brått på, kom jeg til å tenke at jeg gjerne skulle spart Marie til nummer to, men jeg viste ikke nummer to ville komme så fort.

Er det en ekstremt teit idé å bruke Marie på en eventuell liten jente nummer to? Blir jo veldig teit at eldste heter Hannah Marie og lillesøster Marie, da men... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg syns det blir litt teit, du har jo allerede en datter som heter Marie!

hva med en nyere variant...Marielle, Marikken o.l ??

Skrevet

Synes også at du har brukt opp navnet Marie og må finne på noe annet til neste. Det finnes jo så mange fine navn, så da trenger du ikke å bruke det samme navnet på nytt.

Skrevet

Er ikke eldstedattera di verdig nok til å være oppkalt etter søstra di lenger hun da eller?

Skrevet

Bruker dere begge navnene på førstemann?

Hva med å fjerne Marie og gi det til lillesøster? Blir rart å ha to søstre som heter det samme.

Skrevet

Meg igjen, bytta nick =)

Vi bruker egentlig aldri begge navnene på hun, og svært få vet hun faktisk heter marie også.. men ja, hun bør vel få ha det i fred uansett, synes navnene hennes klinger så bra.

hadde fjernet marie for Hannahs del da, ja.

men takk for innspill =) da går jakten videre =)

Skrevet

dette har da ingenting med "verdighet" å gjøre! =O er du gal, Hannah er virkelig verdens flotteste og vakreste og beste lille jente =)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Het ikke du Julie Marie også da? Hm... Kan uansett ikke bruke samme navn, nei.

Skrevet

Nei Marie er nok oppbrukt, desverre!

Men det finnes jo sååå mange andre nydelige navn!

Skrevet

Blir litt teit ja. Du har jo alerde brukt Marie, ingen vits og bruke det to ganger! Sier som de andre... er jo såå mange nydelige navn. Kjenner et søskenpar som heter Hannah og Emma:-)

Skrevet

Syns det blir helt feil. Et navn er unikt, og man skal slippe og dele de med søsken.

Skrevet

nei jeg heter julie marielle men pleier å si julie marie, liker ikke marielle.

Skrevet

Synes det blir litt teit.. Bedre med eks. Marielle, som jeg synes er kjempefint! Julie Marielle er nydelig da, Lokus! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...