Gå til innhold

lillemann sover og sover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt sovner han 21 på kvelden og våkner i 7-8 tida. I går var han kjempetrøtt i 7 åtte tida og sovnet 20. Våknet i dag klokka 7, var våken 2 timer, men etter det har han sovet hele tiden kun med to spisepauser frem til nå... er det noen andre som har hatt en plutselig sovende baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj det ble uklart... altså normalt sover han bare to lurer på 2x2 timer på dagen.

Skrevet

Er han gammel da? Det er ikke så uvanlig at babyer under 1 år tar seg "sovedager". Jeg har opplevd det med mine, plutselig en dag sover de nesten hele tiden. :-)

Skrevet

Min godgutt pleier å legge seg i 10 tiden og få mat og kos frem til ca 12, og da kan han sove til ca 9... litt mat og så sove til 11... står opp og får mer mat igjen før legging 12( oftest ut på tur.. ) våkner igjen ca 3.. sover middag fra 5 til 6 og igjen litt søvn i 8- 9 tiden.. men, det varierer bittelitt hver dag, men han har sikkert slike sovedøgn som du sier ja =)

p.s han har sovet mye og vært veldig rolig fra dag 1, han er snart 3 mnd nå =)

Skrevet

Han er 10 uker :-) Virker blid når han er våken da! Våknet 16.40 og sovnet for natten 19.30... så nå håper jeg bare at 7 timers høneblunden ikke tar knekken pa nattesøvnen...

Tusen takk for svar :-) Er ikke så veldig bekymret, men det er deilig å lufte tankene her!

Klem

Skrevet

Jenta vår er snart 3 mnd å er helt lik. Klarer sjelden mer en 1- 1/2 time opp før hun må sove igjen. Har gjerne en lang dupp på 3-4 timer iløpe av dagen og sover ca 1/2-1 time de andre duppene. Hun legger seg kl 19 og våkner ca kl 8. (uten mat på natta) Hun har vært slik siden dag 1.

Skrevet

Godt å høre at det er vanlig. Lillegutt har i det siste altså sovet eller vært trøtt nesten hele dagen. Står opp mellom 7-8, er våken max 1 time og så sover han 1 time igjen. Så er han nesten trøtt når han våkner og sånn fortsetter dagen. Dette er noe han har startet med nå i det siste, men det er kanskje noen sovedager han har nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...