Mjølkekua Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Gutten min på 2,5 måned har plutselig blitt så vanskelig. Han sover korte lurer (max 1 time), og våkner uopplagt og sutrete. Når han først er våken har han veldig nysgjerrig (noe som forøvrig er fint), og blir fort lei av uroer og babygymmen. I tillegg sutrer han hvis han blir holdt så han ikke "kan se hele verden", med ryggen sin mot min mage (foruten når han virkelig er trøtt). Han sov i dag da jeg gikk en tur på 1,5 time, og så sov han på balkongen en time før han våknet. Nå er det ca 1 time siden og han har gjespet i 30 minutter.. Skjønner ikke at han kan være så trøtt nå? Er det noen som opplever det samme? Eventuelt noen som gi meg tips om hvordan dette kan bedres? Det beste er jo om han sover lenger og han noen ordentlige våkenperioder i mellom (sånn som han hadde før). I tillegg lurer jeg på hva man kan finne på av aktivisering? Jeg gjør grimaser, synger, leser regler, viser han rommene og tingene vi har her, har uro og babygym.. men føler at han er klar for noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå