Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 å hvor gamle er de? er jo så mange forskjellige typer. de som er forma som en nippel, de som er flate, de som de kan stikke tunga inni.. mini her får nuk og mam. burde jeg kanskje tenke meg litt nøyere om åssen hun får? hun blir 8 uker til fredag.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Avent sine:) Tok ikke smukk før hun var 6 uker, å avent var den eneste hun tok. Hun er 8 mnd nå
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 er jo så mange som maser om at sutt ikke er bra, men jeg spanderer mer enn gjerne regulering på henne så lenge hun tar sutt altså.. hun koser seg jo glugg med den
mamarama og lille banan Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 han har brukt avent sine en del men mam er mest populær
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Mini vil kun ha en type smokk og det er Mam Mini Ulti av latex. Hehe:) Har prøvd avent sine, og Mam Mini Ulti av silikon (kjøpte feil - visste ikke at de fantes i både silikon og latex, men det gjorde det - og snupp visste iallefall at det var feil, hehe), men da brekker hun seg, skjærer grimaser og spytter det ut! Alt sammen! Hun vet hva hun vil ha iallefall:) Men smokken koser hun seg gløgg ihjel med, virkelig. Hun får den stort sett bare når hun skal sove da, men da må hun ha den!
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Lillegutt blir 4 mnd neste uke og han har brukt NUK med silikontut som buer opp siden dag 1=) Han er veldig fornøyd med den, så jeg har ikke tenkt på å prøve noen andre...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Avent og Mam, men kun MAM fra han ble ca 6 mnd. (han blir ett år om 5 dager)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Først Trøst smokk. (2-3mnd) Var en stund ho ikke ville ha noe men til slutt ved 4-5mnd tok ho Nuk sin, med silikon som vender opp. Eneste ho vil ta nå om dagen... Problemet hos oss er at hun ikke vil ha fra 6-18 mnd`rn, bare 0-6 mnd... (er stor str forskjell på de to) så sliter litt der jeg... Noen som vet om det gjør noe?? Ingen tenner enda men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå