maiken19 Skrevet 25. februar 2009 #1 Del Skrevet 25. februar 2009 Heisann..! Jeg heter Nicholas og ble født i august08, nå skal mammaen min snart begynne å jobbe, og jeg trenger en plass og være fra i slutten av mai av og frem til august..! Da skal jeg begynne i barnehagen.. Jeg trenger også pass en liten uke i slutten av mars, men det er ikke en nødvendighet.. Jeg elsker å leke, trille vognen, synge sanger, og spise..! Og sove!! Er veldig aktiv av meg, og er oppe å står så det er nok ikke lenge til jeg går.. Jeg smiler for det meste og er lite sur. Når det gjelder deg, håper jeg at du er snill og koselig, liker barn og gjerne du har erfaring? Om du har egne barn eller passer andre så synes jeg det bare er moro med lekekamerater, hvor gamle de er spiller ingen rolle, jeg er veldig glad i andre mennesker uansett alder ) Jeg trenger eeegentlig kun pass en uke i måneden, pga jeg har en pappa som jobber turnus og er hjemme 3 uker i strekk..men om dette ikke er ønskelig, og du ønsker en mer stabil ordning, kan jeg gjerne være hos deg hele den ene uken, pluss 2-3 dager i hver av de andre ukene, alt etter hva som passer og er ønskelig for deg..! Dette kan vi også løse sammen ) Vi bor på storhaug, og da min mamma ikke kjører og jobber midt i byen så er det ønskelig at du også bor her! Høres dette interessant ut kan du sende en mail til min mamma.. [email protected] Mange klemmer fra Nicholas Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139706546-jeg-trenger-en-dagmamma-stavangersentrum-omr%C3%A5det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå