Gå til innhold

Bankende hjerte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har vert på tidlig UL i dag, og fikk høre, og se, HJERTET SLÅ !!!!!!!!

Er sååååå glad nå!!!!

Er 7+6 i dag, og termin 10. oktober!!!!

"Den lille" målte 15 mm. =D =D =D

Gratulerer til alle dere andre som også har fått høre hjerteslag!!!!

Helt FANTASTISK kjekt!!!

Og masse LYKKE TIL til alle dere som skal!!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139706395-bankende-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk!

Ja det er veldig vondt å miste. Også ødelegger så mye mentalt ved nye graviditeter. Første gangen var jeg bare superglad og tenkte at spontanabort skjer ikke meg! Man mister nesten litt troen på at det kan gå bra noen gang, klarer ikke å bare glede seg på samme måte.

Men med bankende hjerte og normal størrelse på fosteret i uke 8 kan jeg kanskje senke skuldrene et par hakk :) Håper så inderlig at det går bra nå :)

Morsomt med samme termindato, hvor er du fra? Jeg bor i Oslo

Hei:-)

Melder meg på her. Var på ul i går, 7+6 og så banknde hjerte!!!! Den lille var 2,06cm og jeg er så lettet! Har mistet to ganger tidligere, så det var deilig å se bankend hjerte og foster med normal størrelse i forhold til uke 8/9 Har et stooort håp om at det går bra denne gangen og at det blir baby på oss i oktober:-) Har forresten også menstermin 10. oktober!

Masse lykke til alle smmen:-)

Gratulerer til deg Little.miss.sunshine:-) !!!

Så trist å høre at også du har mistet 2 ganger. =(

Men det skal gå bra denne gangen!!!

Fikk du en tidligere UL termin siden fosteret tilsvarte uke 8/9

i størrelse? =)

Håp om oktober: jeg er fra Stavanger. =)

Gleder meg til å følge dere videre!!! Helt til 10. oktober +/- =D

Annonse

Hei Tipsi!

Vet du, det sa han ingenting om. Jeg bare vet at den størrelsen er normal ved en uke lenger enn jeg er. MEN, jeg testet positivt veldig tidlig, fem dager før ikm, så har sikkert hatt tidlig eggløsning kansje? Uansett, så vokser jo disse nurkene i rykk og napp, så jeg går ut fra menstermin inntil jeg har vært på den ordinære ultralyden:-) Spennende er det uansett å ha sett bankende hjerte!

Jeanette 24: Jeg har vært på sykehus på ul, da måtte jeg henvises fra lege og da er det gratis. Men da må det være en grunn til at du skal få tidlig ul. Mistet før, blødninger, usikker termin, alder over 38 tror jeg. Ellers bestilte jeg ul hos privat gynekolog sist svangerskap, det kostet 750 kroner:-)

Gratulerer med bankende hjerter, og lykke til viderer alle sammen!

Gratulerer Tipsie!!

Skal også på tidlig UL. Jeg trodde jeg hadde bestilt til uke 11 men ender på uke 9. Jeg hadde inne i hodet lagt på noen uker, terminen stemmer :)

Gleder meg også til å høre hjertet slå og vite at det ikke bare er meg som innbiller meg at magen vokser ;)

God helg til alle

Er det vanlig at man får høre hjertebank ved kontroll rundt 8'ende uke i Norge? Forrige gang jeg var gravid var i USA og der fikk jeg UL ved både 8 og 13 uker, nå bor jeg i Sverige og her gjør de tydligvis ingen ting. Ikke en gang ved 12 ukers kontroll ville de ta slike tester her. Jeg synes det var litt rart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...