Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har avent.. men jeg synes han sliter litt.. han vil ikke ta den.. tenkte jeg kunne prøve noe annet men hva finnes? noen tips? og hva som er bra og ikke?? Mor har lyst på litt tid for seg selv en gang i blant hehe.
Nattinatta Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 tar han noen spesielle smokker da? noen tutter som er mer lik smokker.. nuk f.eks har slike..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Hn har nuk smokk men vil ikke ha den heller.. men prøver.. de andre smokkene er det bare å glemme.. kanskje jeg skal prøve en nuk flaske
Dodlimammatil2 Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har god erfaring med avent. Men vet det er flere som anbefaler dr browns flasker, men vet ikke hvordan de er :-)
Lunita_ Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 ja prøv dr.brown! vi brukte Avent før men,så gikk vi over til Dr.brown...De er helt luft tette så barnet får ikke i seg luft..finnes to typer..en med stor smokk som avent og en med liten snokk:)
Nattinatta Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 ei barselgruppen har en gutt som BARE tar tommy tipee (vet ikke hvordan det skrives...) de ligner på brystet til mor..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 Skjønner jeg bare må hamstre inn ulike typer og prøve hehe.
Nattinatta Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 hehe... ja like greit det! alle er jo så forskjellig!
3 snart 4 :o) Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Vi brukte først Avent, men juior kavet mye og var ikke helt fornøyd. Snakket med en venninne som har hatt samme problemet og hun fortalte at dette ofte skjer med lufttette flasker. (Det dannes vakuum i flaska og barnet må suge hardere og hardere for å få noe ut til slutt.) Hun ambefalte meg å prøve Dr. Brown og plutselig hadde jeg en helt ny baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå