Gå til innhold

Hvilke type flasker er det på markedet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avent.. men jeg synes han sliter litt.. han vil ikke ta den.. tenkte jeg kunne prøve noe annet men hva finnes? noen tips? og hva som er bra og ikke??

Mor har lyst på litt tid for seg selv en gang i blant hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar han noen spesielle smokker da?

noen tutter som er mer lik smokker.. nuk f.eks har slike..

Skrevet

Hn har nuk smokk men vil ikke ha den heller.. men prøver.. de andre smokkene er det bare å glemme..

kanskje jeg skal prøve en nuk flaske

Skrevet

Jeg har god erfaring med avent. Men vet det er flere som anbefaler dr browns flasker, men vet ikke hvordan de er :-)

Skrevet

ja prøv dr.brown! vi brukte Avent før men,så gikk vi over til Dr.brown...De er helt luft tette så barnet får ikke i seg luft..finnes to typer..en med stor smokk som avent og en med liten snokk:)

Skrevet

ei barselgruppen har en gutt som BARE tar tommy tipee (vet ikke hvordan det skrives...)

de ligner på brystet til mor..

Skrevet

Skjønner jeg bare må hamstre inn ulike typer og prøve hehe.

Skrevet

hehe... ja like greit det! alle er jo så forskjellig!

Skrevet

Vi brukte først Avent, men juior kavet mye og var ikke helt fornøyd. Snakket med en venninne som har hatt samme problemet og hun fortalte at dette ofte skjer med lufttette flasker. (Det dannes vakuum i flaska og barnet må suge hardere og hardere for å få noe ut til slutt.) Hun ambefalte meg å prøve Dr. Brown og plutselig hadde jeg en helt ny baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...