La vita è bella <3 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 I 6 mnd har vi klart å unngå sårhet nedentil, bare smurt med sinksalve med en gang det var antydning til rødt.. Nå hadde hun bæsja litt på natta uten at jeg oppdaget det, og er blitt ganske sår på "tisserumpa". Smurt og smurt med silulen uten at det ser særlig bedre ut. Akkurat som det er parti der huden er borte, for salven sitter ikke så godt på akkurat der... Noen som vet om noe jeg kan smøre på???
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Inotyol funker bra.. Er ikke sikker på om det skrives sånn.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 inotyol er super bra. elsker den salven. bare huske på at den setter flekker viss du får den på klærne.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Inotyol! Finnes ikke bedre!
ubuntu Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Locobase repair! Inneholder hudidentiske stoffer som fremskynder hudens egen reparasjonsprosess. Funker veldig bra, holder sårhet og eksem borte her i huset!
LoveActually Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Vet ikke om du ammer, men jeg har brukt morsmelk på sår stump, og det funker veldig bra ;-)
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 aloe vera Spray eller gel;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå